از خواندن این اعداد سرگیجه می گیرید ؛ گران ترین های دنیا اینجا جمع شده اند ، این ساعت 125، 000، 000، 000 تومان قیمت دارد ، گران ترین موبایل دنیا چند؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، دسر با طعم شکلات و طلا... موبایل الماس نشان... شلوار جین عتیقه... قدیمی ترین نسخه کتاب مرد عنکبوتی... شما برای کدام یک از اینها حاضرید دست به جیب شوید و هزینه کنید؟

از خواندن این اعداد سرگیجه می گیرید ؛ گران ترین های دنیا اینجا جمع شده اند ، این ساعت 125، 000، 000، 000 تومان قیمت دارد ، گران ترین موبایل دنیا چند؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، گران ترین های جهان، همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند؛ طرفدارانی که هیجان زده رکوردهایشان را دنبال می کنند و حتی اگر حاضر نباشند برای تصاحب این اشیای قیمتی هزینه ای بپردازند، باز هم منتظر رکوردشکن بعدی می مانند! این مهم ترین بهانه راهیابی گران ترین اشیای جهان به کتاب رکوردهای جهانی است.

گران ترین اسباب بازی جهان

گران ترین اسباب بازی جهان این روبات تفنگ دار است که اگر قرار بود در کشور ما فروخته شود، بایستی پول هنگفتی صرف می شد! این روبات تفنگدار 13 سانتی متر قد و یک کیلو و 400 گرم وزن دارد و از طلای سفید خالص ساخته شده است.

این روبات که گاندام نام دارد، یکی از معروف ترین شخصیت های انیمیشن ژاپنی است که درحال حاضر هیبت مینیاتوری اش در یکی از موزه های ژاپن نگهداری می شود. گاندام را یک کارخانه تولید اسباب بازی با سرمایه یکی از مهم ترین جواهرفروشی های ژاپن ساخته و فعلا قصد فروش آن را ندارند.

گران ترین ماشین های جهان

Ferrari250GTO در سال 2008 به عنوان گران ترین اتومبیل جهان در گینس به ثبت رسید. این فراری قرمز رنگ مدل سال 1961 است و در یک مزایده به قیمت 20 میلیون یورو فروخته شد.

در مدت سه سال تولید این محصول، تنها 39 نمونه از این فراری قدیمی ساخته شده است؛ بعد از حدود نیم قرن این خودرو سالم ترین مورد به جا مانده از نسل فراری های 250 GTO است. دومین ماشین گران قیمت جهان این بوگاتی دو در است که یک میلیون و 700 هزار دلار قیمت دارد. Bugatti Veyron به خاطر سرعت فوق العاده اش در مسابقات اتومبیلرانی طرفداران زیادی دارد.

این هم آخر و عاقبت یکی از گران قیمت ترین ماشین های جهان! سرعت برق آسای بوگاتی گاهی هم به قیمت چند میلیون دلار ضرر ناقابل تمام می شود!

عطری برای 10 نفر

گران ترین عطر جهان، یک شیشه 500 میلی لیتری از عطر امپریال مجستی است که به قیمت 215 هزار دلار فروخته شد؛ این عطر در ظرف کریستال گران قیمتی ریخته شده و یک الماس پنج قیراطی که در حلقه ای از طلا جا گرفته هم در تزئین آن به کار رفته است!

شرکت انگلیسی Clive Christian تنها ده شیشه از این عطر تولید کرده اما برای خریدارانی که قدرت پرداخت قیمت نجومی آن را ندارند، عطری مشابه تولید کرده که هر 30 میلی گرم اش 2350 دلار قیمت دارد! در ترکیبات عطر ارزان تر این شرکت وانیل تاهیتی و صندل هندی وجود دارد.

شیشه این عطر از همان کریستالی ساخته شده که نمونه آن در سال 1872 در تاج ملکه ویکتوریا به کار رفته بود!

گران ترین شلوار جین جهان

گران ترین شلوار جین فروخته شده در تاریخ، چند سال پیش با یک آگهی اینترنتی به فروش رفت. این شلوار لی که قدیمی ترین محصول موجود از شرکت لی وایز محسوب می شود، متعلق به سال 1880 است و یک مجموعه دار ژاپنی آن را به مبلغ 60 هزار دلار خریده است.

شرکت لی وایز اعلام کرده که قصد ندارد این شلوار عتیقه را مجددا خریداری کند چون از نظر آنها این شلوار یکی مثل بقیه است و اهمیت چندانی ندارد! قبل از این شلوار، دو شلوار قدیمی دیگر که باز هم از تولیدات لی وایز بودند، با قیمت های نجومی فروخته شده بودند.

دسر 25 هزار دلاری

دوسال قبل یکی از رستوران دارهای آمریکایی دسر شکلاتی گران قیمتش را رونمایی کرد. در ترکیب این دسر 28 نوع کاکائوی عجیب و گران قیمت جهان وجود داشت که با 23 قیراط پودر طلا و یک قیراط الماس تزئین شده بود. هر نیم کیلو از این دسر 25 هزار دلار قیمت داشت!

این هم گران ترین کیک جهانست که ژاپنی هاپخته اند. در تزئین این کیک 130 هزار دلاری از زنجیرهای طلای سفید و پودر طلا استفاده شده بود اما به خاطر حضور نداشتن کنندگان گینس، رکورد این کیک ثبت نشد.

این کیک کوچک هم ارزشمندترین کاپ کیک جهانست که با هشت تکه الماس درخشان در اطرافش تزئین شده و البته یک تکه الماس دو قیراطی هم در وسطش دارد!

گران ترین کتاب

قیمتی ترین کتاب کمیک جهان، نسخه اولیه داستان اسپایدرمن است که به قیمت 40 هزار دلار فروش رفت و به خاطر این رقم نجومی به گینس راه پیدا کرد!

گران ترین ساعت جهان

گران ترین ساعت جهان، بیشتر از 2 میلیون و 500 هزار دلار قیمت دارد! روی این ساعت یک الماس صورتی 15قیراطی، یک الماس آبی 12 قیراطی و یک الماس شفاف 11 قیراتی در کنار 163 قیراط الماس سفید و زرد دیگر یک قلب را تشکیل داده اند.

گران ترین بطری آب

این بطری، در مزایده ای که دو سال قبل در دوبی برگزار گشت به قیمت 23هزار دلار به فروش رفت. جنس این بطری شیشه است و به دلیل آنکه هزینه آن به بیمارستان بچه ها می رسید، این قدر گران فروخته شد.

گرانترین دوچرخه

گران ترین دوچرخه جهان این دوچرخه طلاست که 5/2 کیلوگرم وزن دارد و روی آن با 600 قطعه کریستال مرغوب پوشیده شده است. شرکت دوچرخه سازی آرومانیا در اسکاندیناوی این دوچرخه را ساخته و قیمت آن را 103 هزار دلار معین کرده است!

قصر بدون مالک

عمارت up down court گران ترین خانه جهانست که البته بیشتر به قصر شبیه است. آپ داون کورت در نزدیکی قصر ملکه انگلستان ساخته شده و با 103 اتاق و پنج استخر و راهروهایی پوشیده از مرمر سرخ یکه تاز است؛ البته این قصر یک چیز ندارد و آن هم صاحب است!

در ساخت کف کتابخانه این قصر از 50 قیراط طلا استفاده شده و زمین اسکواش، سالن بولینگ، زمین تنیس اختصاصی و سینمایی با ظرفیت 50 نفر از امکانات این خانه است! آلن ورکو این قصر را ساخت تا شاید یک خریدار پولدار آن را بخرد! اما تا این لحظه هنوز کسی حاضر نشده 140 میلیون دلار برای خرید خانه هزینه کند!

گران ترین موبایل جهان

این موبایل الماس نشان گران ترین موبایل جهانست که یک میلیون یورو می ارزد؛ این گوشی سنگین وزن با 18 قیراط طلا و 120 قیراط الماس ساخته شده و اولین نمونه آن به یکی از میلیونرهای روسی تعلق داشت.

کمپانی GoldVish سوئیس سازنده این موبایل گران قیمت است که آن را در تعداد بسیار محدودی تولید کرده و به خاطر طراحی خاصش لقب موبایل کفشی را به آن داده است. پشت این گوشی موبایل با دو تکه از پوست طبیعی سوسمار پوشیده شده و در قسمت انتهایی آن حفره ای وجود دارد که جایی برای پنهان کردن جواهرات قیمتی صاحب گوشی به شمار می رود! البته امکانات این موبایل در حد بسیار میانه است. دوربین دو مگاپیکسلی، رم دو گیگ و صفحه نمایشی با 262 هزار رنگ از ویژگی های این موبایل هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "از خواندن این اعداد سرگیجه می گیرید ؛ گران ترین های دنیا اینجا جمع شده اند ، این ساعت 125، 000، 000، 000 تومان قیمت دارد ، گران ترین موبایل دنیا چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خواندن این اعداد سرگیجه می گیرید ؛ گران ترین های دنیا اینجا جمع شده اند ، این ساعت 125، 000، 000، 000 تومان قیمت دارد ، گران ترین موبایل دنیا چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید