الزام انجام رویه ترانشیپمنت در گمرک آستارا

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران/گیلان معاون هماهنگی امور مالی استانداری گیلان، گفت: انجام رویه ترانشیپمنت در گمرک آستارا از الزامات است.

الزام انجام رویه ترانشیپمنت در گمرک آستارا

آرش فرزام صفت، پس از خاتمه جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان در بندر مرزی آستارا که با حضور مسئولان کشوری و استانی به مدت سه ساعت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گشت، در جمع وبلاگ مزدا 93 اظهار کرد: آستارا یکی از مرزهای بسیار فعال استان گیلان در حوزه صادرات و واردات کالاهای اساسی است.

وی ادامه داد: پیش از این مرز آستارا در استان گیلان در حوزه گمرک به لحاظ زیرساختی ایرادات و اشکالاتی داشت که به همت مدیران شهرستان این مسایل در قالب انجام پروژه های عمرانی در حال مرتفع شدن است.

فرزام صفت با اشاره به اینکه ترانشیپمنت هم یکی از رویه های قانونی گمرکی است، ادامه داد: این رویه در گمرک آستارا انجام می گردد و یک زنجیره اشتغال 200 نفره را در این شهرستان در پی دارد.

وی افزود: همه کوشش ها بر این است که این رویه گمرکی با مدنظر قرار دادن ملاحظاتی که گمرک از نظر تعداد فرمول های ورودی و مدت زمان رسوب کامیون ها در محوطه گمرک دارد، انجام گردد.

معاون استانداری گیلان، با تأکید بر اینکه در جلسه امروز، این مهم مصوب شد، توضیح داد: امیدواریم با تحقق این هدف، خللی در امر صادرات و واردات گمرک آستارا پیش نیاید.

وی افزود: برای امر ترانشیپمنت، مقرر شد منطقه ویژه مالی بندر آستارا، زمینی به وسعت دو هکتار را اختصاص دهد تا این رویه در این محوطه انجام گردد.

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مسئولان استانی و کشوری حاضر، پیش از برگزاری این جلسه از زیرساخت های مالی شهرستان در منطقه ویژه مالی بندر و گمرک زمینی بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الزام انجام رویه ترانشیپمنت در گمرک آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام انجام رویه ترانشیپمنت در گمرک آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید