بسته الحاقی باب اسفنجی برای ماینکرفت عرضه شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بسته به مدت زمانی که بازی ماینکرفت را تجربه نموده باشید، ممکن است چیزهایی را درباره آنچه در زیر اقیانوس ها و دریاهای آن اتفاق می افتد، بدانید. آیا در آن ماهی وجود دارد؟ مطمئناً وجود دارد. صندوقچه های گنج؟ گاهی اوقات. کتانجک (اشنه دریایی)؟ قطعاً. با این حال، خانه آناناسی در آن وجود ندارد، خبری از رستوران دریایی و همبرگرهای مخصوصش نیست و مطمئناً باب اسفنجی و دوستانش هم در آن حضور ندارد. با این وجود، امروز به لطف همکاری نیکلودئون و اسپارک یونیورس (Spark Universe)، همه چیز تغییر خواهد نمود زیرا یک بسته الحاقی تازه مربوط به باب اسفنجی به بازی ماینکرفت آمده است!

بسته الحاقی باب اسفنجی برای ماینکرفت عرضه شد

اگر همواره می خواستید در اطراف بیکینی باتم (Bikini Bottom) پرسه بزنید یا به رستوران خرچنگ بروید و شاید حتی یکی از قایق های مدرسه قایق رانی خانم پاف را برای یک چرخش سوار شوید، حالا با این بسته الحاقی می توانید این کارها را انجام دهید. در این بسته الحاقی شما به وسیله بازی ماینکرفت وارد دنیای باب اسفنجی می شوید و می توانید طیف عظیمی از کارهای مجذوب نماینده را انجام دهید یا نقشه بیکینی باتم را کاوش کنید. برای کنجکاوی های خود پاداش هایی را هم دریافت خواهید کرد زیرا در سفرهایتان ممکن است کلکسیون ها و اقلامی پیدا کنید که به شما در انجام مأموریت های بسیار مهمتان یاری نمایند.

تریلر منتشرشده از این بسته الحاقی نمای کامل و زیبایی از بیکینی باتم را به ما نشان می دهد که در آن مکان های آشنایی که از آن به خاطر داریم، دیده می شوند. به نظر می رسد که کارهای زیادی برای انجام دادن در این منطقه وجود دارد، از کاوش در حفره ها گرفته تا مسابقه دادن با اتومبیل همبرگری یا سوارشدن بر ترن هوایی. این بسته بعلاوه با چهل پوسته (اسکین) مختلف عرضه می گردد که می توان آن ها را در بازار ماینکرفت (Minecraft Marketplace) به قیمت 1340 سکه خریداری کرد.

در حالی که بازیکنان زیادی وجود دارند که سعی می نمایند از محتوا و بسته های الحاقی رسمی ماینکرفت دوری نمایند و توجه اصلی خود را به مادهای مختلف و متنوع ساخته شده به وسیله بازیکنان جذب نمایند، با این حال جای خوشحالی دارد که می بینیم که ماینکرفت حتی به صورت رسمی هم محتوای مجذوب نماینده و خلاقانه ای را دریافت می نماید و به شکل های گوناگونی از آن پشتیبانی می گردد. این بسته الحاقی در هنگامی عرضه شده که اخیراً محتوای رسمی و غیر رسمی بسیار مجذوب نمایندهی برای ماینکرفت عرضه شده است. با این حال، طبیعی است که محتوایی که با موضوع شخصیت و انیمیشن محبوبی همانند باب اسفنجی شلوار مکعبی ساخته می گردد، به صورت پیش فرض توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب خواهد نمود.

منبع: Minecraft.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی باب اسفنجی برای ماینکرفت عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی باب اسفنجی برای ماینکرفت عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید