بیش ترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه برای سایپا شاهین

به گزارش وبلاگ مزدا 93، گروه خودروسازی سایپا، که از خاتمه سال 1399 عرضه شاهین دنده ای را شروع نموده، تا امروز بیش ترین و بالاترین سطح گارانتی را در میان خودرو های ملی تازه به مشتریان خود اعطا نموده است.

بیش ترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه برای سایپا شاهین

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، با نگاهی به مدت زمان و نحوه پوشش گارانتی شاهین متوجه خواهیم شد که این سدان ملی، ضمانت طولانی تری را برای بخش قوای محرکه نسبت به رقبای همکلاس خود دارد.

سایپا شاهین به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که 110 اسب بخار قدرت را با گشتاور 178 نیوتن متر فراوری می نماید.

با نگاهی به توان قابل ارائه این پیشرانه می توان متوجه شد که شاهین نسبت به رقبای هم قیمت خود بیش ترین سطح گشتاور را در اختیار راننده می گذارد.

در حال حاضر، رقبای هم قیمت این خودرو گشتاوری در بازه 142 تا 158 نیوتن متر را فراوری می نمایند. بعلاوه جعبه دنده این خودرو از نوع F185 و 5 سرعته دستی است که فناوری ساخت بالاتری را نسبت به سایر رقبای هم قیمت خود دارد و ساختار تعویض دنده نو در آن رعایت شده است.

شاهین با وجود این که به عنوان یک سدان توربوشارژر شناخته می گردد، دارای گارانتی 60 هزار کیلومتری است که نسبت به رقبا 20 هزار کیلومتر ضمانت قوای محرکه بیش تری دارد. همین مسئله نشان می دهد سایپا با نگاهی به آینده در شرایط تحریم و از سویی دیگر، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریانش، گارانتی خودروی نو خود را نسبت به بیشتر محصولات داخلی افزایش داده و سطح پوشش و خدمات نوی را برای خریداران شاهین در نظر گرفته است. باید به این نکته توجه داشت که امروز رقبای نو شاهین دنده ای با گارانتی پایه وارد بازار شده اند و ضمانت فنی کم تری را نسبت به محصول نو سایپا دارند.

در حال حاضر، بیش از 12 هزار دستگاه شاهین دنده ای تیپ G وارد جاده های کشور شده اند و سایپا می خواهد به زودی فراوری نسخه اتوماتیک این سدان ملی را شروع کند.

شاهین دنده ای تیپ G به استاندارد های ایمنی و تصادف ECE مجهز است و اصول ایمنی عابر پیاده، فرایند فراوری نوین و سامانه های یکپارچه خودرو در آن دیده می گردد. دو کیسه هوای SRS، ترمز های دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BAS، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، سانروف، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، چراغ روز، استارت دکمه ای، نمایشگر تعویض دنده، سنسور باد تایر و… از جمله ویژگی های شاهین دنده ای تیپ G به شمار میرود. به گفته مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، نسخه اتوماتیک این خودرو با امکانات به مراتب بیش تری به دست خریداران خواهد رسید.

منبع: فرارو

به "بیش ترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه برای سایپا شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش ترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه برای سایپا شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید