ترابی به پرسپولیس برمی شود اگر یک ایجنت بگذارد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، روز های بد پرسپولیس در حال سپری شدن است و آن ها برخلاف چند سال گذشته با مسائل بسیار زیادی دست وپنجه نرم می نمایند که این مسائل باعث شده سرخ ها نتوانند در نتیجه گیری هم پیروز عمل نمایند و حالا بعد از ملاقات با شهرخودرو، 5 بازی را در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته اند که ماحصل این بازی ها 4 تساوی و یک شکست است و همین موضوع باعث شده تیم گل محمدی تا حد زیادی وارد بحران گردد و طرفداران سرخ انتظار می کشند که این بدشانسی در ملاقات امروز آن ها برابر فولاد دست از سر تیم محبوب شان بردارد.

ترابی به پرسپولیس برمی شود اگر یک ایجنت بگذارد

پرسپولیسی ها جدای از موضوعاتی که در زمینه نتیجه گیری و اختلافات کادرفنی با اعضای هیات مدیره دارند، بعضی دیگر از چالش های عظیم را نیز روبه روی خود می بینند و باید دید در شرایطی که مدیران سرخ غرق در حواشی اختلافات هستند اصلا حواس شان به یازدهم بهمن ماه و سر رسیدن تاریخ پرداخت بدهی ماریو بودیمیر هست یا نه، چراکه در صورت عدم پرداخت بدهی این بازیکن پرسپولیسی ها از 3 پنجره نقل وانتقالاتی محروم می شوند که این اتفاق در آستانه نیم فصل برای تیمی که میخواهد خطوط مختلف خود را تقویت کند اصلا خبر خوبی نیست.

در این آشفته بازار پرسپولیسی ها اخباری هم درخصوص بازگشت یکی از بازیکنان فصل قبل این تیم نیز شنیده می گردد که البته باعث شده طرفداران سرخ به نیم فصل دوم و تیمی کوبنده تر چشم امید ببندند و برای عملی شدن این خواسته شان در انتظار اتفاقات چند هفته آینده بمانند.

ترابی در لیست مازاد العربی؟!

با اینکه مدت هاست رسانه های ایرانی و قطری خبر از حضور مهدی ترابی در لیست مازاد العربی می دهند، اما مدیران پرسپولیس سر بسته این خبر را تکذیب می کردند و حتی سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام نمود که موضوع حضور بازیکن سابق سرخ در لیست مازاد العربی شایعه ای بیش نبوده و خود بازیکن این موضوع را تکذیب نموده است. اما حالا مجددا چند روزی است که خبر حضور ترابی در لیست مازاد العربی به یکی از اخبار اصلی رسانه ها تبدیل شده و حتی بعضی رسانه های معتبر قطری هم این موضوع را پوشش داده اند.

در این خصوص شنیده می گردد با توجه به عملکرد نه چندان خیره نماینده ترابی در ترکیب العربی و به خدمت دریافت المساکنی به صورت قرضی از الدحیل توسط این تیم، بازیکن فصل قبل سرخ ها باید قید حضور در نیم فصل دوم را در العربی بزند و تصمیم تازه ای برای آینده فوتبالی اش بگیرد.

البته با تمام این حرف وحدیث ها، هنوز موضع رسمی العربی درخصوص کنار گذاشتن ترابی در نیم فصل دوم تعیین نیست و آن ها هیچ اظهارنظری در این خصوص نداشته اند و تمامی خبر ها در حد حدس و شنیده های رسانه هاست که با وجود محتمل بودن، قطعیت ندارد.

در دوراهی پول و فوتبال!

مهدی ترابی که با هدف کسب درآمد بهتر به موفقیت های خود در پرسپولیس سرانجام داد و بعد از فسخ یک طرفه قراردادش راهی لیگ ستارگان قطر شد، هیچ گاه انتظار این موضوع را نداشت که بعد از یک نیم فصل مجبور به ترک العربی باشد و تمام تفکراتی را که برای خود رشته نموده بود، پنبه ببیند.

او حالا در یک تصمیم گیری عظیم قرار گرفته که حتما باید تا چند روز آینده تصمیم نهایی اش را درخصوص آن اتخاذ کند. ترابی از یکسو دلش نمی خواهد قید مبلغ قراردادش را بزند و اصرار دارد که قراردادش را با این تیم ادامه داده و مطابق بند های قراردادش، کار خود را در العربی دنبال کند و از سوی دیگر با توجه به در پیش بودن رقابت های مقدماتی جام جهانی و اهمیتی که حضورش در تیم ملی فوتبال کشورمان دارد، نمی تواند تنها به بعد اقتصادی قضیه نگاه کند و دوست دارد تصمیمی بگیرد که به آینده فوتبالی اش خدشه ای وارد نکند.

از سویی شنیده می گردد که العربی تهدید نموده اگر ترابی راضی به فسخ قرارداد یا انتقال اش به تیم دیگری نگردد، او را به تیم زیر 23 ساله های باشگاه منتقل می نمایند تا کارش را در آن تیم دنبال و مطابق قراردادش دستمزد دریافت کند. همین موضوع باعث شده ترابی روز های سختی را سپری کند و برای اینکه بهترین تصمیم را درخصوص آینده فوتبالی اش بگیرد، با اهالی فوتبال و افراد باتجربه مورد اعتمادش وارد مشورت گردد.

3 پیشنهاد ایرانی در جیب ترابی

با اینکه هنوز مهدی ترابی به صورت رسمی در لیست مازاد العربی قرار نگرفته، اما شنیدن این خبر از سوی تیم های ایرانی کافی بود تا بعضی از آن ها برای به خدمت دریافت این بازیکن توانمند پا پیش بگذارند و پیشنهاد های خود را برای به خدمت دریافت بازیکن العربی ارائه دهند.

در این خصوص اخبار حکایت از این دارد که ترابی از 3 تیم ایرانی پیشنهاد هایی در دست دارد که در صورت جدایی قطعی از العربی می تواند به آن ها فکر کند و بهترین انتخاب را از میان آن ها انجام دهد. تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و البته پرسپولیس تیم هایی هستند که گفته می گردد برای ترابی پیام فرستاده اند که این آمادگی را دارند در صورت نماندن در لیگ ستارگان قطر، آفر های خوبی به این بازیکن ارائه دهند و در نیم فصل دوم لیگ برتر، میزبان این بازیکن در تیم خود باشند.

البته ظاهرا ترابی اصرار خیلی زیادی دارد که اگر قرار شد بار دیگر در تیم های ایرانی توپ بزند، باز هم پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کند و با این کار بتواند جای از دست رفته خود را در دل طرفداران، مجددا به دست بیاورد و در شرایطی که سرخ ها از نداشتن بازیکن رنج می برند، یاری حال یحیی و همبازیان سابق خود باشد.

مخالفت یک ایجنت

با اینکه ترابی در چند روز گذشته چراغ سبز به پرسپولیسی ها نشان داده و تلویحا با بازگشت خود به این تیم موافقت نموده، اما بعضی مسائل حضور او در نیم فصل دوم در تیم سرخپوش پایتخت را تحت تاثیر قرار داده است و باید دید برخورد این بازیکن با این اتفاقات چه خواهد بود.

ظاهرا نماینده های این بازیکن در این روز ها از مخالفان سرسخت جدایی او از العربی هستند و بر این باورند که او باید مخالفت خود را با جدایی از این تیم قطری اعلام کند و این موضوع را به گوش مدیران باشگاه هم برساند. آن ها بر این باورند که در صورت فشار ترابی، مسئولان العربی سرکیسه را شل تر می نمایند یا او را در تیم حفظ می نمایند یا با پرداخت بخش قابل توجهی از مبلغ قراردادش، رضایتنامه او را صادر می نمایند.

اما ترابی که نمی تواند این ریسک را به جان خود بخرد، ترجیح می دهد با مصاحبه بر سر جدایی، به نتیجه ای مطلوب رسیده و در این سن وسال فوتبال خود را فدای پول نکند.

در هر صورت ظاهرا ایجنت ترابی دوست دارد که اگر او بنای بازگشت به لیگ برتر فوتبال کشور را هم دارد، در تیمی بازی کند که از لحاظ اقتصادی شرایط بهتری دارد و می تواند ضرر کمتری به این بازیکن وارد کند.

یک تیم لیگ رجحان به ترابی پیشنهاد دلار داد!

در بین پیشنهاد هایی که به ترابی و نماینده این بازیکن رسیده، یک پیشنهاد شرایط خیلی بهتری دارد و همین موضوع باعث شده تمایل اطرافیان برای حضور او در این تیم بیشتر از سایر پیشنهاد های لیگ رجحان اش باشد.

این باشگاه که از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی به سر می برد، برای ترابی پیام فرستاده که حاضر است قرارداد یک فصل و نیمی با او به امضا برساند و البته نکته مهم در این پیشنهاد این است که مسئولان این باشگاه اعلام نموده اند حاضرند دستمزد ترابی را به صورت دلاری منعقد نمایند تا او از بابت بازگشت به فوتبال ایران زیاد متضرر نگردد!

البته ظاهرا ترابی علاقه ای ندارد که به این پیشنهاد داخلی فکر کند و به نزدیکان خود اعلام نموده که اگر بنای بازگشت به فوتبال ایران را داشته باشد، اولین انتخابش قطعا پرسپولیس خواهد بود و اگر بنابر هر دلیلی نتواند در این تیم توپ بزند، سایپا را به عنوان انتخاب دوم خود معرفی نموده است.

مطهری، پرسپولیسی شدن ترابی را قوت بخشید

در روز هایی که پرسپولیسی ها به شدت از کمبود بازیکن رنج می برند، نام های زیادی برای حضور در این تیم کاندیدا می شوند که قرار است در نیم فصل دوم پیراهن سرخ را بر تن نموده و این تیم را از معضل بی بازیکنی خارج نمایند. اما در این بین کادر فنی سرخ ها بدون اینکه واکنشی به این نام ها نشان بدهند، موضوع نقل وانتقالاتی را به بعد از بازی های نیم فصل اول موکول کردند تا به حواشی که این نام ها ایجاد نموده بودند، سرانجام دهند.

ولی موضوع مهدی ترابی برای پرسپولیسی ها با نام های دیگر متفاوت است. او که در فصل گذشته تاثیرگذارترین بازیکن سرخپوش لقب گرفت و با گل ها، پاس گل ها و پنالتی هایی که گرفت، امتیاز های حساس زیادی را به حساب تیمش واریز کرد، حالا می تواند با بازگشتی دوباره به سرزمین سرخ، نبود بشار رسن و حتی نبود یک مهاجم گلزن در تیم را به دوش بکشد و باز هم پرسپولیس را در قامت یک مدعی به رقبای لیگ رجحان معرفی کند.

حمید مطهری، دستیار یحیی گل محمدی که دیروز در کنفرانس خبری قبل از ملاقات با فولاد حاضر شده بود، به شایعه حضور ترابی در پرسپولیس اشاره و تایید کرد که این بازیکن در رادار تیمش واقع شده است و اقدامات لازم برای انجام این انتقال درحال انجام شدن است.

بدین ترتیب، حالا می توان مدعی شد که حضور ترابی در پرسپولیس محتمل تر است و او شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن سرخ در نیم فصل دوم را دارد.

ناراحتی قرمز ها از زمان رسانه ای شدن خبر ترابی

ظاهرا پرسپولیسی ها از رسانه ای شدن خبر احتمال حضور ترابی در تیم شان چندان خرسند نیستند و حتی از رسانه های ورزشی گله مند هستند که چرا تا این حد به این خبر پرداخته اند. مدیران سرخ معتقدند در این چند هفته اخیر، همواره در آستانه بازی های حساس پرسپولیس یک خبر حاشیه ساز درخصوص این تیم در رسانه ها منتشر شده که تمرکز این تیم و بازیکنانش را بر هم زده است.

آن ها بر این باورند یک بار دیگر هم در چند هفته اخیر موضوع پرسپولیسی شدن رامین رضاییان در رسانه ها مطرح شد که باعث شد تمرکز اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس بر هم بخورد و در مقابل ذوب آهن تن به تساوی بدهند و حالا هم در آستانه ملاقات حساس با فولاد که برای سرخ ها از لحاظ کسب 3 امتیاز این ملاقات و خروج از بحران تساوی های چند هفته اخیر، بسیار حساس است، نام مهدی ترابی مطرح شده است که می تواند بار دیگر تمرکز را از اردوی سرخ ها بگیرد.

اما هرچه هست، ترابی تا حد زیادی به پرسپولیس نزدیک شده است و شاید خیلی زود اولین صید نیم فصل پرسپولیس را ببینیم.

فرهیختگان

منبع: فرارو

به "ترابی به پرسپولیس برمی شود اگر یک ایجنت بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی به پرسپولیس برمی شود اگر یک ایجنت بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید