تصمیم گیج کننده یحیی در تمرین پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بعد از شش بازی محبت آمیز و در فاصله 72 ساعت تا اولین بازی لیگ بیست و سوم، یحیی گل محمدی همچنان در جستجوی ترکیب اصلی خود برای دیدار هفته اول مقابل آلومینیوم اراک است. پرسپولیس در شش بازی محبت آمیز اخیر ترکیب های متفاوتی را انتخاب کرده و سرمربی قرمز ها با چالش های مختلفی دست به گریبان بوده است؛ از جمله مصدومیت بیرانوند و نعمتی و البته حضور دیرهنگام برخی بازیکنان در اردو.

تصمیم گیج کننده یحیی در تمرین پرسپولیس!

با این حال اکنون تمام مسائل پشت سر گذاشته شده و گل محمدی 19 بازیکن بزرگسال و 10 بازیکن امید و جوانان را برای دیدار هفته نخست در ترکیب خود می بیند.

* بازی درون تیمی با گلزنی مهاجمان

روز گذشته در تمرین پرفشار پرسپولیس، یک بازی درون تیمی نیز برگزار شد و یحیی گل محمدی نفراتش را 11 به 11 تقسیم کرد تا بازیکنان در معرض رویارویی با همبازیان خود قرار بگیرند. در نهایت این دیدار محبت آمیز با نتیجه تساوی یک بر یک انتها یافت. با این حال نکته مهم این است که در این بازی مهاجمان پرسپولیس، شهاب زاهدی و مهدی عبدی پیروز به گلزنی شدند.

* پرسپولیس به دو قسمت تقسیم شد

نکته مهم بازی درون تیمی تغییراتی بود که یحیی گل محمدی در ترکیب تیمش به وجود آورد تا بار دیگر برآورد در مورد هفته او را به اوج خود برساند.

تیم یک: امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی عبدی

تیم دو: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورگنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، میلاد سورگی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد عمری، شهاب زاهدی.

* پنج تغییر گیج کننده در تیم اصلی

به نظر می رسد تیم دوم، بیشتر شامل بازیکنانی باشد که شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند، اما به هر حال نسبت به بازی محبت آمیز نساجی 5 تغییر ایجاد شده که عجیب به نظر می رسد. حسین کنعانی، علی نعمتی، میلاد سرلک، وحید امیری و سعید صادقی نفراتی هستند که به تیم مقابل کوچ کرده اند تا یحیی تیمش را به شکلی متفاوت ارنج کند.

* در انتظار تصمیمات مهم برای لیگ تازه

به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس که فصل گذشته ثباتی جالب در ترکیب داشت، هنوز به ترکیب مورد علاقه خود با نفرات تازه نرسیده است. با این حال او روی شهاب زاهدی برای خط حمله به جمع بندی رسیده و در تلاش برای یافتن زوج این بازیکن است. همچنین در خط دفاعی بیرانوند، پورعلی و دانیال از ثبات خوبی برخوردار هستند.

در نهایت او باید به سرعت مدافع چپ، مدافع مرکزی و مهاجم سایه خود را هم انتخاب کند تا بیش در آخرین جلسه تمرینی، ترکیب تیمش معین شود، البته بعد از این تغییرات دائمی، شاید هیچکسی غیر از بیرانوند نسبت به جایگاه خود اطمینان صددرصدی نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تصمیم گیج کننده یحیی در تمرین پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیج کننده یحیی در تمرین پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید