خبرنگاران یاری 210 میلیارد ریالی مردم نیکوکار خراسان شمالی به نیازمندان

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از جمع آوری بیش از 210 میلیارد ریال یاری های مردم نیکوکار و خیر این استان با وجود شیوع بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه به خیرین در سه ماهه نخست سال جاری اطلاع داد.

خبرنگاران یاری 210 میلیارد ریالی مردم نیکوکار خراسان شمالی به نیازمندان

مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مزدا 93 با اشاره به محدودیت های اعمال شده به علت بیماری کرونا، اضافه نمود: یاری های مردم نیکوکار این استان از رشد 20 درصدی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از این یاری ها در ماه مبارک رمضان انجام گرفته گفت: از مجموع یاری های جمع آوری شده هشت میلیارد و 600 میلیون ریال در بخش صدقات و 42 میلیارد ریال به وسیله طرح اکرام به صورت نقد و کالا به ایتام تحت حمایت این نهاد یاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: همچنین تا به امروز 36 میلیارد ریال زکات فطریه و زکات مال نیز به احتیاجمندان استان پرداخت شده است.

وی در مورد یاری های مردمی در قالب سرفصل های مبتنی بر احتیاج نیز گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری 130 میلیارد ریال در قالب این طرح به صورت کالای غیر نقدی و از سوی نیکوکاران پرداخت شده است .

وی همچنین میزان یاری های مردمی به وسیله مراکز نیکوکاری را نیز 100 میلیارد ریال گفت و اضافه نمود: این یاری ها در بخش های صدقات، ایتام، زکات و مبتنی بر احتیاج جمع آوری و توزیع شده است.

الهی راد از مردم نیکوکار استان خواست تا با اطمینان نسبت به هزینه به موقع و مناسب خیرات و یاری های خود به وسیله این نهاد حمایتی اقدام نمایند.

بیش از 55 هزار خانوار در قالب بیش از 100 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران یاری 210 میلیارد ریالی مردم نیکوکار خراسان شمالی به نیازمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یاری 210 میلیارد ریالی مردم نیکوکار خراسان شمالی به نیازمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید