خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه جبران می گردد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه مانند سایر مناطق زلزله زده جبران می گردد.

خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه جبران می گردد

کیامرث حاجی زاده در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه اضافه نمود: در پی وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل این عزیزان خسارت وارد شده است حضور میدانی دراین مناطق داشتیم و از نزدیک مسائل را آنالیز کردیم.

وی با ییان اینکه همه دستگاه های خدمات رسان برای یاری به زلزله زدگان پای کار هستند توضیح داد: منازلی که احتیاج به احداث دارند تخریب و بازسازی می شوند و تیم ارزیابی از طرف بنیاد مسکن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات حضور داشته اند و خسارات وارد شده به کلیه منازل را ارزیابی می نمایند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار توصیه های لازم درمورد رسیدگی به روستاها داده شد و با همت مسئولان و همکاری مردم عزیز هرچه سریع تر منازلی که احتیاج به تخریب دارند بازسازی واحداث می شوند و منازلی که احتیاج به تعمیر دارند نیز تشکیل پرونده و یاری های بلاعوض و تسهیلات به مردم پرداخت شوند.

حاجی زاده در بازدید از روستاها تاکید نمود: درخصوص زیرساخت هایی که در روستاهای بازدیدشده مشاهده شد، دو مورد جاده های روستایی مشکل داشتند که با هماهنگی های اجرا شده در اولویت کاری جاده های استان قرارگرفتد و انشاالله همان اقداماتی که برای سایر مناطق زلزله زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است.

وی بیان نمود: در هر نقطه ای که زلزله خسارات وارد نموده باشد پیگیر مسائل و احتیاجهای مردم عزیز هستیم.

به گزارش وبلاگ مزدا 93، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله زده بخش پاتاوه در شهرستان دنا بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه جبران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه جبران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید