خطیبی: خوشحالم که در این 2 بازی گلی دریافت نکردیم

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره پیروزی تیم خود مقابل فولاد توضیحاتی را اعلام کرد.

خطیبی: خوشحالم که در این 2 بازی گلی دریافت نکردیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ مزدا 93، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره پیروزی تیم خود مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: یک برد خوب را همراه با بازی خوب بچه ها کسب کردیم. نتیجه یک طرف، فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. به طرفداران و مردم اراک، مجموعه باشگاه و کارگران کارخانه ایرالکو تبریک می گویم. کسانی که بازی را دیدند از نظر فوتبالی و گل های به ثمر رسیده شده، راضی بودند. زدن سه گل و بازی خوب نشان دهنده این نیست که ما خوب بودیم. ما ایراداتی هم داریم و قطعا باید برطرفشان کنیم تا در بازی های بعد به مشکل نخوریم. در نیمه اول با 2 مهاجم آغاز کردیم و یک اندازه سردرگم بودیم.

او ادامه داد:خوشحالم که در این 2 بازی گلی دریافت نکرده ایم. این نقطه خیلی مثبتی است. در بازی قبلی هم بیشترین مالکیت را در بین تیم ها داشتیم. در این بازی مالکیت را به موقعیت سازی تبدیل کردیم و این برای من قابل قبول بود. سه گلی که زدیم جای خود، از شکل بازی که بچه ها انجام دادند راضی هستم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آلومینیوم چه بازیکنانی را قرار است در ادامه جذب کند گفت: من به باشگاه گفته ام. یک بازیکن بود که باشگاه پیگیر است که چرا این اتفاق نیفتاد. کار های حقوقی در حال اجرا است تا ببینیم چه می گردد. من نام بازیکن را نمی توانم بگویم، چون ممکن است به توافق نرسد.

او در خصوص بازی هفته بعد با پرسپولیس تاکید نمود: فردا باید ریکاوری روحی و بدنی انجام دهیم و کارمان را برای بازی با پرسپولیس آغاز کنیم. خواهش من این است که مسئولان استانی تیم را همراهی نمایند. ما چند مشکل داریم که در این یک سال و نیمه که من هستم حل نشده است. فقط یک جلسه در استادیوم تمرین کردیم! با فولاد چه فرقی داریم؟ باید در زمین اصلی مان تمرین کنیم.

خطیبی افزود: داور مسابقه و یاری هایشان امروز قضاوت خوبی داشتند و کم اشتباه ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خطیبی: خوشحالم که در این 2 بازی گلی دریافت نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: خوشحالم که در این 2 بازی گلی دریافت نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید