دروازه بان استقلال به شمس آذر پیوست

به گزارش وبلاگ مزدا 93، شمس آذر قزوین که طی دو هفته ابتدایی فصل نو لیگ برتر نتوانسته نتیجه بگیرد و یک تساوی در ملاقات خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان و یک شکست در زمین خود برابر طرفدار تهران داشته، برای تقویت خط دروازه اش با گلر فصل قبل استقلال به توافق نهایی دست پید اکرد.

دروازه بان استقلال به شمس آذر پیوست

سینا سعیدی فر که از تیم های پایه به جمع بزرگسالان استقلال اضافه شده و طی سه فصل گذشته در کنار گلرهای سرشناس این تیم مشغول به تمرین بود، شرایط را برای انجام بازی و ادامه حضور در جمع آبی پوشان فراهم ندید تا تصمیم به فسخ قرارداد قطعی و جدایی بگیرد و راهی شمس آذر قزوین گردد.

این دروازه بان 22 ساله که در فصل گذشته نخستین بازی خود در لیگ برتر را با حضور تعویضی مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر انجام داد و یک نیمه به میدان رفت و در هفته پایانی هم در ترکیب آبی پوشان برابر تراکتور حضور داشت و فزونی 7 بر یک تیمش را تجربه کرد، حالا برای فرصت بیشتر برای بازی تصمیم گرفت به شمس آذر برود و شاگرد سعید دقیقی گردد.

سینا سعیدی فر که تجربه حضور در تیم امید ایران را هم دارد، در شرایطی به طور قطعی از استقلال جدا شد که چندی پیش این باشگاه اعلام نموده بود او یکی از گلرهای تیم در کنار سید حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی در فصل نو هستند ولی حالا مسیر او از آبی پوشان جدا شد تا به تیم قهرمان لیگ یک برود.

سعید دقیقی در دو هفته ابتدایی فصل نو لیگ برتر دو دروازه بان متفاوت را در ترکیب تیمش استفاده کرد که در این دو ملاقات نتوانستند کلین شیت نمایند ولی احتمالا سعیدی فر با حضور در شمس آذر بتواند به جمع نفرات اصلی برسد و شانس بازی در لیگ برتر را پیدا کند.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "دروازه بان استقلال به شمس آذر پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان استقلال به شمس آذر پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید