دمبله دوباره مصدوم و مجبور به ترک تمرینات بارسلونا شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بال فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا که هنوز دوره ریکاوری مصدومیت قبلی اش را به خاتمه نرسانده بود، بار دیگر مصدوم شده است.

دمبله دوباره مصدوم و مجبور به ترک تمرینات بارسلونا شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93 و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، عثمان دمبله در تمرینات صبح امروز (دوشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مصدوم شده است.

ظاهراً دلیل مصدومیت این بازیکن فرانسوی که به تازگی به تمرینات بارسلونا برگشته است، عود کردن آسیب دیدگی قدیمی او از ناحیه عضله دو سر پای راست بوده است. او 27 نوامبر (ششم آذر) پیش از مصاف بارسلونا و بوروسیا دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دچار این آسیب دیدگی شده بود.

دمبله در حال سپری کردن روزهای پایانی دوره ریکاوری اش بود که حالا بار دیگر دچار مصدومیت شده است. این اتفاق که بر مدت خانه نشینی دمبله خواهد اضافه کرد، اوضاع را برای بارسلونایی که با مسائل کمبود مهره هجومی روبرو است، سخت تر خواهد نمود.

بارسلونا در حال حاضر بدن لوئیس سوارس که او نیز مصدوم بوده و به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته بازی می نماید. علاوه بر این کارلس پرس هم که به رم پیوسته است و اکنون دمبله ممکن است به فهرست بازیکنانی اضافه گردد که کیکه ستین نمی تواند تا یک ماه آینده روی یاری شان حساب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دمبله دوباره مصدوم و مجبور به ترک تمرینات بارسلونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمبله دوباره مصدوم و مجبور به ترک تمرینات بارسلونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید