شکوری: پرسپولیس با یک گل به هدفش رسید، زارع تحت فشار از کوره در رفت

به گزارش وبلاگ مزدا 93، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با یک گل برابر تیم ملوان توانستند به هدفشان برسند و به صدر جدول بازگردند.

شکوری: پرسپولیس با یک گل به هدفش رسید، زارع تحت فشار از کوره در رفت

ابراهیم شکوری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مزدا 93 درباره برد سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: بازی در انزلی سخت است، اما پرسپولیس توانست 3 امتیاز بازی را بگیرد و با یک گل به هدفش رسید و به صدر جدول بازگشت.

شکوری درباره اینکه پرسپولیس برد مالی به دست می آورد، گفت: فوتبال ما شرایط خاص خود را دارد و فاصله تیم ها به هم نزدیک شده و مربیان هم به فکر امتیاز جمع کردن هستند تا به هدف خود برسند و امتیازات اول فصل را بگیرند که خاتمه فصل به کارشان می آید.

او درباره اینکه پرسپولیس سال جاری قهرمان می گردد، گفت: به نظرم زود است از اکنون درباره قهرمانی حرف بزنیم. رقابت در صدر جدول به هم نزدیک است و سال جاری تیم ها سرمایه گذاری زیادی کردند و برای قهرمانی می جنگند. اکنون تیم ها می خواهند جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت نمایند و زمان می برد تا تیمی قهرمان لیگ گردد.

شکوری درباره عملکرد تیم ملوان در این بازی گفت: ملوان تیم خوبی است و پژمان نوری و مازیار زارع به خوبی تیمداری می نمایند و اگر از آن ها حمایت گردد تیمشان شانس برای ماندن در لیگ برتر فوتبال را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حرکات مازیار زارع در بازی با پرسپولیس اظهار کرد: این حرکات در همه جای جهان رخ می دهد و در فوتبال طبیعی است. مربیان با توجه به جایگاه تیمشان تحت فشار هستند و زارع هم تحت فشار بود که از کوره در رفت و چنین حرکاتی را انجام داد. زارع مربی جوانی است و به زمان احتیاج دارد تا تیم ملوان را درست کند.

شکوری درباره ارزیابی اش از بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: رقابت ها در لیگ سال جاری نزدیک به هم است و تیم ها هزینه زیادی کردند و بردن حریفان سخت شده است. بعلاوه بازیکنان در سال جام جهانی کوشش می نمایند که خودشان را نشان بدهند و این به جذابیت لیگ یاری می نماید.

وبلاگ مزدا 93 ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شکوری: پرسپولیس با یک گل به هدفش رسید، زارع تحت فشار از کوره در رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: پرسپولیس با یک گل به هدفش رسید، زارع تحت فشار از کوره در رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید