قیمت مسکن در اهواز ، خانه متری 21 میلیون تومان در منطقه ها گران قیمت اهواز

به گزارش وبلاگ مزدا 93، میانه قیمت آپارتمان مسکونی 2 تا 5 سال در 10 روز گذشته سایت دیوار در محله پردیس اهواز 5.9 میلیون تومان ثبت شده است که در کنار کوی مهدیس با قیمت 6.3 میلیون تومان از مقرون به صرفه ترین منطقه ها اهواز هستند.

قیمت مسکن در اهواز ، خانه متری 21 میلیون تومان در منطقه ها گران قیمت اهواز

کیانشهر با میانه قیمت 9 میلیون تومان از دیگر منطقه ها اهواز در اگهی های دیوار بوده است. باهنر با میانه قیمت 10 میلیون تومان و محله گلستان 11.5 میلیون تومان در سایت دیوار ثبت شده اند.

محلات کیان آباد و زیتون کارمندی با میانه قیمت 16 میلیون تومان در کنار محله کیانپارس با میانه قیمت 21.8 میلیون تومان از منطقه ها گران قیمت اهواز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

نکته قابل توجه آن است که گران ترین محله اهواز برای خرید خانه با میانه قیمت 21.8 میلیون تومان ثبت شده است اما در شهرهای همانند شیراز و کرج در کانال 30 میلیون تومان است. قدوسی شرقی با میانه قیمت 24 میلیون تومان در کنار قدوسی غربی با میانه قیمت 30 میلیون تومان از منطقه ها گران شیراز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

برای مقایسه قیمت ها مطالعه گزارش قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ پیشنهاد می گردد.

ارزش وام یک میلیاردی سال 1415 چقدر است؟

میانگین قیمت هر مترمربع مسکن در تهران حدود 31 میلیون تومان است پس با یک میلیارد تومان در حال حاضر می توان 32 متر خانه در منطقه ها مقرون به صرفه تهران خرید. اما سوالی که مطرح می گردد، این است که با میانگین تورمی که در کشور وجود دارد، این اندازه وام در سال 1415 چقدر ارزش خواهد داشت و چند متر آپارتمان می توان خرید؟

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت مسکن در اهواز ، خانه متری 21 میلیون تومان در منطقه ها گران قیمت اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در اهواز ، خانه متری 21 میلیون تومان در منطقه ها گران قیمت اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید