مایع رنگین شوی برای چه لباس هایی مناسب است؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مایع لباسشویی رنگین شوی چیست و برای چه لباس هایی مناسب است؟ احتمالا خیلی ها با مایع لباسشویی مشکین شوی، بیشتر از مایع لباسشویی رنگین شوی آشنا باشند. این مواد شوینده همان طور که از اسمشان پیداست، برای شستن لباس های رنگی، فرموله و طراحی شده اند. در این مقاله از سرویس در به آنالیز مایع لباسشویی رنگین شوی و کاربردهای آن می پردازیم.

مایع رنگین شوی برای چه لباس هایی مناسب است؟

مایع لباسشویی رنگین شوی چیست؟

مایع لباسشویی رنگین شوی به طور ویژه برای شست وشوی لباس های رنگی طراحی و ساخته شده است. از آن جایی که لباس های رنگی معمولا خیلی زود با شستن، رنگ خود را از دست می دهند و کهنه به نظر می رسند، مایع لباسشویی رنگین شوی علاوه بر مراقبت از بافت پارچه، مانع انتقال رنگ در فرایند شست و شو، شده و به خاطر وجود آنزیم های ویژه، باعث شادابی و نشاط رنگ پارچه می شود. در نتیجه لباس های رنگی برای مدت طولانی تری رنگ خود را حفظ می نمایند و نو می مانند.

نکات مهم برای شست و شوی لباس های رنگی

برای این که بتوانید لباس های رنگی را برای مدت طولانی تری، باطراوت و شاداب نگه دارید و در روند شست و شوهای مکرر، رنگ لباس های رنگی، تغییر نکند یا رنگ، به لباس های دیگر منتقل نشود، باید نکاتی را در هنگام شست و شوی لباس های رنگی رعایت کنید. پیروی کردن و به کار بستن این نکات، باعث افزایش طول عمر لباس های رنگی شما خواهد شد.

انجام تست رنگ دهی لباس های رنگی

این تست رنگ را هم برای لباس های رنگی و هم برای لباس های مشکی می توانید انجام دهید. از قلم نیاندازید که لباس های نو بیشتر مستعد رنگ دادن هستند. پس ضروری است که حتما آن ها را جدا کنید و با آب سرد بشویید. قبل از آغاز فرایند شست و شوی لباس، تست رنگ دهی را از قلم نیاندازید. برای این کار، یک دستمال سفید را کمی مرطوب کنید و روی لباس بکشید. اگر دستمال، رنگی شد، لباس مستعد رنگ دادن است، در غیر این صورت می توانید با خیال راحت آن را با ماشین لباسشویی بشویید.

جدا کردن لباس های رنگی

دسته بندی و جدا کردن لباس های رنگی، یکی از مهم ترین نکات برای شست و شوی این لباس ها است. علاوه بر این که لباس های رنگی را باید در هنگام شستن از لباس های سفید و لباس های مشکی جدا کنید، جدا کردن لباس های رنگی با رنگ تیره و تندتر، از لباس های رنگی روشن تر هم، یکی از نکات مهم در هنگام شستن لباس های رنگی است. در این صورت، لباس های پررنگ تر به لباس های کمرنگ تر، رنگ پس نمی دهند و باعث خراب شدن رنگ آنها نمی شوند.

پشت و رو کردن لباس های رنگی

شست و شوی لباس های رنگی هر چقدر هم با احتیاط و بر اساس مخصوص انواع پارچه ها انجام شود، باز هم لباس ها در فرایند شست و شو، ممکن است آسیب های جزئی ببینند. با پشت و رو کردن لباس ها، احتمال پوسیدگی و فرسودگی البسه کاهش پیدا می نماید. بعلاوه با این کار احتمال رنگ دادن لباس ها به یکدیگر، کم می شود.

استفاده از مایع لباسشویی رنگین شوی باکیفیت

انتخاب شوینده مناسب برای شست و شوی لباس های رنگی، یکی از مهم ترین اصول شست و شوی لباس های رنگی است. این شوینده ها هم لباس های رنگی را به خوبی تمیز می نمایند و لکه های سخت را از بین می برند و هم باعث حفظ رنگ و ثبات بافت آن می شوند.

رعایت دستورالعمل شست و شوی لباس های رنگی

رعایت دستورالعمل برچسب های مراقبت از لباس در هنگام شست و شو و نگهداری از آنها، بسیار مهم است. ممکن است برخی از لباس ها، برای ماندگاری بیشتر احتیاج به شست و شو با دست داشته باشند. برخی لباس ها باید در دمای معینی شسته شوند و اگر دما، بالاتر باشد، رنگ پس می دهند. در خصوص لباس های رنگی هم، اگر با ماشین لباسشویی می خواهید آن ها را بشویید، چرخه مناسب برای شست و شو را انتخاب کنید.

اگر لباسی را که رنگ داده است، در خشک کن ماشین لباسشویی قرار دهید، این رنگ رفتگی روی لباس تثبیت خواهد شد اما اگر با آب سرد آن را آبکشی کنید، اندازهی از رنگ، دوباره به لباس برمی شود.

برای شستن لباس های رنگی مایع شستشوی لباس بهتر است یا پودر؟

تفاوت های چندانی بین کارایی مایع لباسشویی و پودر لباسشویی در فرمولاسیون وجود ندارد، اما معمولا مایع های لباسشویی، لکه های ملایم تر را پاک می نمایند و پودر لباسشویی، بیشتر برای لکه های سخت تر به کار می رود. در عین حال، مایع لباسشویی به خاطر فرمولاسیون ملایم تر، به ندرت به بافت لباس، آسیب می رساند. از طرفی احتمال بروز حساسیت پوستی، در زمان استفاده از مایع لباسشویی به خصوص در افراد با پوست حساس و بچه ها کمتر است.

برای شوینده های رنگین شوی هم از فرمولاسیون شوینده های مایع استفاده شده است و به این ترتیب مایع لباسشویی رنگین شوی، همه این مزایا را دارد. ضمناً مایع لباسشویی رنگین شوی، به راحتی در آب حل می شوند و برخلاف پودر، روی لباس، رد یا پودری از خود به جا نمی گذارند.

لباس رنگی را با چی بشوریم؟

برای این که لباس های رنگی تغییر رنگ ندهند یا بافت آنها شل و وارفته نشود، باید از مایع لباسشویی رنگین شوی برای شست و شوی لباس های رنگی بهره ببرید. همانطور که گفتیم برندهای مختلفی برای این شوینده های لباس در بازار وجود دارند که پیشنهاد ما به شما مایع رنگین شوی کامفورت و مایع رنگین شوی امو است. در ادامه به معرفی مشخصات این دو مایع رنگین شوی می پردازیم.

مایع لباسشویی رنگین شوی کامفورت

فرمولاسیون مایع لباسشویی کامفورت (Comfort) مخصوص لباس های رنگی، یکی از برترین ترکیبات برای افزایش طول عمر مفید انواع لباس است. در این فرمولاسیون تکنولوژی PRO-FIBER به کار رفته است که با احاطه رشته های پارچه، ساختار و رنگ لباس را حفظ می نماید. مایع لباسشویی کامفورت رنگین شوی، علاوه بر جلوگیری از کمرنگ شدن لباس ها در اثر شست و شو، رنگ آن را هم تثبیت می نماید.

مایع لباسشویی کامفورت مخصوص لباس های رنگی، با محافظت و ترمیم پارچه، عمر لباس ها را افزایش می دهد. ترمیم و پیشگیری از آسیب پوشاک باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود چون احتیاج به خرید لباس های زیاد نخواهید داشت. از طرفی قیمت مایع لباس شویی کامفورت رنگی، نسبت به شویندگی و نرم نمایندگی همزمانش، مناسب و منطقی به نظر می رسد؛ برای مثال اندازه مایع رنگین شوی میانه کامفورت (2700 گرم) برای 36 بار شستشو مناسب است.

این مژده را هم بدهیم که شما با خرید مایع لباسشویی رنگین شوی میانه کامفورت با یک تیر دو نشان می زنید. را به روش حضوری از فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور بخرید و به این ترتیب در جشنواره لذتِ تابستان یونیلیور شرکت کنید و برنده جوایز نفیس شوید. در انتها مطلب در خصوص تاریخ آغاز جشنواره یونیلیور، شرایط شرکت در جشنواره و جوایز نفیس آن به تفصیل توضیح خواهیم داد.

مایع لباسشویی رنگین شوی امو

از میان محصولات متنوع برند امو (Omo)، مدل Color شوینده تخصصی لباس های رنگی است. بهره گیری از فرمولاسیون نو و پیشرفته و آنزیم های موجود در مایع لباسشویی رنگی امو، باعث شده است که این شوینده، حتی سرسخت ترین لکه ها را نیز از بین ببرد. قابلیت استفاده مستقیم این شوینده روی لکه ها نیز، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید لکه های قدیمی را آسان تر پاک کنید.

در کنار کیفیت بالا، قیمت مایع لباسشویی امو رنگی، ارزان بوده و همین امر موجب شده این محصول، بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد. برای مثال مایع لباسشویی رنگین شوی میانه امو (2700 گرمی) برای 36 بار شستن لباس کافی است.

در کنار شست و شوی کامل، مایع کنسانتره امو برای لباس های رنگی، از بافت پارچه و لباس و رنگ آن محافظت نموده و از کاهش طول عمر آن ها جلوگیری می نماید. بنابراین، لباس ها و ملحفه های رنگی را بدون نگرانی می توانید چند مرتبه بشویید و از پاکیزگی و بوی خوش آنها لذت ببرید.

را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور به روش حضوری بخرید، به این ترتیب در جشنواره لذتِ تابستان یونیلیور شرکت کنید و شانس برنده شدن جوایز نفیس این جشنواره را داشته باشید.

مایع لباسشویی رنگین شوی برای چه لباس هایی مناسب است؟

هر لباس رنگی، با هر جنس و رنگی را می توانید با مایع لباسشویی رنگین شوی از برندهای امو و کامفورت بشویید. برای نتیجه دهی بهتر، نکات شست و شوی لباس های رنگی را دنبال کنید. یادتان باشد انتخاب مایع شست و شو، مخصوص لباس های رنگی هم بسیار مهم است. پس در انتخاب این مایع، نهایت دقت را به کار بگیرید.

جشنواره لذتِ تابستان یونیلیور

در جشنواره لذت تابستان یونیلیور، با خرید محصولات یونیلیور از فروشگاه های در سراسر ایران، برنده جوایز نفیس شوید.

جوایز:

10 دستگاه PlayStation5

15 دستگاه تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل سایز 43 اینچ

15 عدد گوشی سامسونگ M33

15 دستگاه مایکروویو جی پلاس

15 عدد جاروبرقی پارس خزر

20 عدد ساعت هوشمند شیائومی

20 دستگاه سرخ کن بدون روغن سیلور کرست

20 دستگاه خردکن سیلور کرست

نحوه برنده شدن در جشنواره یونیلیور

شرایط جشنواره به توضیح زیر است:

بازه زمانی جشنواره:

آغاز: 01 تیر 1402

انتها: 15 مرداد 1402

شرایط شرکت:

خرید هر 200 هزار تومان از محصولات یونیلیور= 1 شانس برای شرکت در قرعه کشی و اعلام شماره تلفن همراه به صندوقدار فروشگاه جهت ثبت در قرعه کشی

شیوه های خرید:

مراجعه حضوری به یکی از شعب در سراسر کشور

منبع: افق کوروش

به "مایع رنگین شوی برای چه لباس هایی مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایع رنگین شوی برای چه لباس هایی مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید