مهدی طارمی؛ 22 سال بعد از علی دایی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران: بازی های برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری می گردد که در حساس ترین بازی برای ایرانی ها، پورتو در ایتالیا به مصاف میلان می رود. این بازی تقابل مهدی طارمی با یکی از آماده ترین تیم های لیگ ایتالیاست و بسیاری منتظر گلزنی این مهاجم ایرانی هستند.

مهدی طارمی؛ 22 سال بعد از علی دایی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مهدی طارمی علاوه بر درخشیدن در لیگ پرتغال، به تاثیرگذاری اش در لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهد. او به همراه پورتو در این جام، در گروه بسیار دشواری قرار گرفته و باید با تیم های لیورپول، اتلتیکو مادرید و میلان مقابله کند. در ملاقات های رفت، اتفاقات مهمی برای مهدی طارمی رخ داد که همگی خبرساز شدند. گل سالم او به اتلتیکو که با سختگیری داور مسابقه مردود شد، اولین شوک به این مهاجم ایرانی بود.

شکست سنگین پورتو برابر لیورپول که البته با گلزنی مهدی طارمی بود، شب تلخ و شیرینی را برای این مهاجم ایرانی رقم زد. انتها هم او روی تک گل تیمش به میلان در آخرین بازی مرحله گروهی تاثیر مستقیم داشت تا دوباره تبدیل به چهره ای خبرساز شود. بسیاری از خطای مهدی طارمی، پیش از رساندن توپ به مهاجم پورتو برای گلزنی خبر دادند.

با این حال، مهدی طارمی بعد از سه بازی، با یک گل و یک پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا، مهیای ملاقات های برگشت می شود و استارت این رقابت ها امشب از سن سیرو رقم می خورد. پورتو کار بسیار دشواری برای صعود از این گروه دارد، ولی اگر می خواهد امیدهایش زنده بماند، چاره ای به غیر از کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه ندارد.

وقتی هم که پورتو احتیاج به گلزنی دارد، ناخوداگاه همه نگاه ها به سمت مهدی طارمی، مهاجم ایرانی این باشگاه برمی شود تا او دوباره خلق شگفتی کند. مهدی تا به حال به تیم های بزرگی در اروپا گل زده و طبیعتا اگر شانس گلزنی به میلان را به دست بیاورد آن را به سادگی به هدر نخواهد داد. البته که او انگیزه مضاعفی هم دارد. مهدی که همیشه از علی دایی بابت کشف استعداد و آوردنش به پرسپولیس تعریف و تمجید نموده و او را یکی از الگو های فوتبالی اش قلمداد نموده حالا می تواند با گلزنی در سن سیرو، کاری که علی دایی 22 سال قبل رقم زد را تکرار کند. در واقع او می تواند دومین بازیکن ایرانی باشد که در سن سیرو دروازه میلان را باز می نماید. علی دایی در 28 سپتامبر 1999، زمانی که مهاجم هرتابرلین بود در این استادیوم تاریخی پیروز شد دروازه آبیاتی را باز کند تا آن بازی با نتیجه مساوی یک - یک به انتها برسد؛ 22 سال بعد، فرصتی دست داده تا یک ایرانی باز هم فرصت فتح سن سیرو را داشته باشد.

منبع: فرارو

به "مهدی طارمی؛ 22 سال بعد از علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی؛ 22 سال بعد از علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید