نوازی: دروازه بان سایپا ناجی تیمش شد، تیم خوب دوید و برد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: نسبت به بازی تراکتور تغییراتی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، ولی دروازه بان سایپا ناجی تیم شد.

نوازی: دروازه بان سایپا ناجی تیمش شد، تیم خوب دوید و برد

به گزارش وبلاگ مزدا 93 از مشهدمقدس، محمد نوازی عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته دهم رقابت های لیگ برتر، گفت: باید از بچه های تیم و طرفداران مان تشکر کنم. آنها در ورزشگاه حضور ندارند، اما روح و دعای شان پشت تیم است. امیدوارم در بازی های بعد رفته رفته بهتر شویم. نسبت به بازی مقابل تراکتور تغییراتی داشتیم و می توانستیم گل بیشتری بزنیم، اما دروازه بان سایپا ناجی تیمش شد.

وی اعلام کرد: شهر خودرو جوان و آینده دار است و باید صبر و حوصله داشته باشیم. همواره گفته ام شانس در فوتبال دخیل است. همچنان که در دو هفته اخیر در دفاع تیمی خوب کار نموده بودیم و جواب داده است، در بازی امروز و تراکتور دروازه مان را بسته نگه داشتیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به اینکه اگر خودمان را باور داشته باشیم اتفاقات بهتری برای شهر خودرو رخ می دهد، گفت: باز هم باید از بچه ها تشکر کنم. باید در دفاع و حمله بیشتر کار کنیم، زیرا اتفاق عجیب و غریب در فوتبال زیاد می افتد.

نوازی توضیح داد: تمام بازیکنان ما امروز خوب بودند و این خوب بودن تک تک بچه ها سبب این نتیجه شد. ما باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم. یک بار از امیر قلعه نویی پرسیدند، چرا بردید و ایشان در آن بازی گفت تیم خوب دوید و بردیم.

282، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوازی: دروازه بان سایپا ناجی تیمش شد، تیم خوب دوید و برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: دروازه بان سایپا ناجی تیمش شد، تیم خوب دوید و برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید