واتساپ پشتیبانی از آیفون 4S را متوقف می نماید

به گزارش وبلاگ مزدا 93، اگر جزء افرادی هستید که هنوز هم به استفاده از آیفون 4S خود پایبندید و عضو خانواده %8 در حال کاهش از کاربران آیفون هستید که از سیستم عامل iOS 12 یا نسخه های قدیمی تر از آن استفاده می نمایند، برایتان خبر بدی را داریم.

واتساپ پشتیبانی از آیفون 4S را متوقف می نماید

می خواهیم به شما بگوییم که اگر به طور مرتب از اپ واتساپ برای فرستادن پیغام استفاده می کنید، این اپ در روز دوشنبه با منتشر کردن اطلاعیه ای خبری بیان کرد که پشتیبانی از iOS 9 را متوقف خواهد نمود. نگاهی به آیفون های فراوری شده توسط اپل نشان می دهد که آیفون 4S آخرین آیفونی است که نمی تواند نسخه های جدیدتر از iOS 9 را بر روی آن نصب کرد.

رخ دادن این اتفاق به این معنی است که افرادی که از این اپ بر روی این نسخه از سیستم عامل iOS استفاده می نمایند، دیگر در برابر حمله هکر ها محافظت نمی شوند و همچنین بعد از گذشت مدتی، دیگر نمی توان از این اپ بر روی این نسخه از سیستم عامل iOS استفاده کرد.

اگر جزء این کاربران هستید به شما توصیه می کنیم که پیغام ها و گفت وگو های که برای شما مهم هستند را قبل از رخ دادن این اتفاق به محل دیگری منتقل کنید. نگاهی به گذشته نشان می دهد که اپل با رونمایی از آیفون 6S در سال 2015 از iOS 9 رونمایی کرد. برای اطلاع باید بگوییم که آیفون 6S رونمایی شده در سال 2015، از جدیدترین نسخه از سیستم عامل iOS یعنی iOS 14 پشتیبانی می نماید.

اپل در واقع یک سال قبل از رونمایی از گوشی آیفون 6S، فراوری آیفون 4S را در ماه سپتامبر (شهریور) سال 2014 متوقف کرد. اکنون 7 سال است که دیگر این گوشی در فروشگاهی فروخته نمی گردد و ارزش کنونی این گوشی در حدود 30 دلار است.

با توجه به این موضوع، به نظر می رسد که دیگر برای واتساپ ارزش نداشته است تا از این نسخه از سیستم عامل iOS پشتیبانی کند و انجام این اتفاق هم بر روی افراد زیادی تأثیر نخواهد گذاشت.

  • واتساپ با حمله به رقبا بیانیه جدیدی درباره سیاست حریم خصوصی خود منتشر کرد

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "واتساپ پشتیبانی از آیفون 4S را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ پشتیبانی از آیفون 4S را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید