کودک 18 ماهه قربانی جنایت پدر شیشه ای

به گزارش وبلاگ مزدا 93، حدود دو هفته پیش پلیس منطقه هاوایی تراویس رودریگرز 40 ساله را به اتهام قتل کیتانا، دختر 18 ماهه اش بازداشت کرد.

کودک 18 ماهه قربانی جنایت پدر شیشه ای

به گزارش گروه حوادث وبلاگ مزدا 93 از روزنامه وبلاگ مزدا 93، من در طول دوران کاری خود با پرونده های زیادی سر و کار داشته ام که بسکمک از آن ها هم به قتل منجر شده بود، اما جزئیات این پرونده به قدری تکان دهنده است که می توان نام فاجعه روی آن گذاشت. این حرف ها را رندال روزنبرگ، دادستان منطقه هاوایی می گوید که طی دو هفته اخیر درگیر یک پرونده قتل شده و با گذشت زمان هر روز جزئیات وحشتناک تری از آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

ماجرا از حدود دو هفته پیش شروع شد که پلیس منطقه هاوایی تراویس رودریگرز 40 ساله را به اتهام قتل کیتانا، دختر 18 ماهه اش بازداشت کرد. تراویس و همسرش جدا از هم زندگی می کردند و به همین دلیل دخترشان در طول هفته چند روز در کنار پدرش زندگی می کرد. اواخر ماه ژانویه بود که مادر کیتانا، او را به خانه پدرش می برد و خیلی زود از آنجا می رود. همانجا بود که تراویس به کمک یکی از دوستانش به نام اسکات کارتر دست به جنایتی تلخ می زنند. در حالی که هر دوی این افراد در حال حاضر در بازداشت هستند، پلیس جزئیات تازه ای از این پرونده را منتشر کرد.

جزئیات جدید برمبنای گفته های شاهدی است که نامش در پرونده تعیین نشده، اما به گفته پلیس در روز ماجرا در خانه تراویس رفت و آمد داشته است. این شاهد می گوید اولین روز های ماه فوریه بود که به خانه تراویس رفتم و وقتی وارد اتاق خواب او شدم، دیدم که تراویس با خشم به صورت دخترش می زد و می گفت: دهانت را ببند. از اینجا برو بیرون! بنا به گفته شاهد، کیتانا بسیار وحشت کرده بود و به سمت او دوید تا کمکش کند. وقتی شاهد از تراویس دلیل این کارش را پرسید، او هیچ جوابی نداد و با حمله ور شدن به سمت کیتانا او را به زمین کوبید و باز هم با عصبانیت گفت: این بچه لعنتی سه روز است که من را دیوانه کرده است.

اظهارات دیگری که این شاهد بیان کرده باعث تعجب نیرو های پلیس و مسؤولان قضایی هاوایی شده است. او می گوید تراویس در ادامه سعی کرد به ختر 18 ماهه اش به زور ماده مخدر شیشه بدهد. وقتی دلیل این کار را از او پرسیدم، جواب داد که این بچه شیشه را دوست دارد. او در ادامه به این موضوع اشاره کرد که خود تراویس از این ماده مخدر استفاده کرده بود.

شاهد به نیرو های پلیس گفته بعد از دیدن این صحنه خانه را ترک کرده، اما چند ساعت بعد برگشته است. او دیده که رد خون روی زمین به چشم می خورد و وقتی دلیل آن را جویا شده، تراویس گفته خون نیست و در واقع شیشه شکلات شکسته است. با این حال، او می گوید که صورت کیتانا زخمی و کبود بود. او بعد از چند دقیقه خانه را ترک می کند و از اینجا به بعد ماجرا را خود تراویس اعتراف کرده است. این پدر گفته در حالی که تحت تاثیر شدید شیشه بوده، شروع به کتک زدن دخترش کرده و در ادامه آن قدر سینه اش را فشار داده تا نفسش بند آمده است. تراویس گفته هنوز از مرگ دخترش مطمئن نبوده، ولی با این حال او را داخل پتویی گذاشته، سپس از دوستش کارتر خواسته که به کمک او بیاید. آن ها سوار ماشین کارتر شده و به سمت خانه او رفته اند. وقتی به آنجا می رسند، تراویس از ماشین پیاده می شود، اما کارتر پیاده نشده و به او می گوید: نگران نباش، من همه چیز را درست می کنم.

از آن روز تا به امروز هنوز جنازه کیتانا پیدا نشده و پلیس از مردم خواسته هر اطلاعاتی در این زمینه پیدا کردند به آن ها بدهند. تراویس به اتهام قتل درجه دو و با وثیقه ای دو میلیون دلاری در زندان است. این در حالی است که تراویس سابقه قاچاق مواد مخدر و همچنین استفاده غیرقانونی از سلاح گرم را دارد. کارتر هم به دلیل پنهان کردن این جنایت، با وثیقه یک میلیون دلاری پشت میله های زندان است.

منبع: جام جم آنلاین

به "کودک 18 ماهه قربانی جنایت پدر شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک 18 ماهه قربانی جنایت پدر شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید