اخبار اقتصادی

راهنمای خرید برترین ساب ووفر بازار؛ معرفی 8 مدل با بیس هیجان انگیز

کیفیت و قدرت موسیقی برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت آن ها همیشه در کوشش هستند تا در هر شرایطی بتوانند برترین و حرفه ای ترین سیستم های صوتی را برای خودروی خود در نظر بگیرند. سیستم صوتی حرفه ای یک خودرو از اجزای متعددی تشکیل...

9 مهر 1402

کاروانسرای افضل شوشتر ثبت جهانی شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: کاروانسرای افضل شوشتر از سوی سازمان یونسکو ثبت جهانی شد.

31 شهریور 1402

کدام کشور بیشترین ربات ها را در اختیار دارد؟

ایسنا نوشت: داده های اخیر نشان می دهد هم کره جنوبی و هم چین از نظر نرخ بکارگیری ربات ها نسبت به کارگران در صنایع تولیدی از ایالات متحده جلوتر هستند و در واقع کره جنوبی در زمینه تولید ربات در تمام جهان پیشتاز است و ایالات متحده در رتبه هفتم واقع شده است.

19 شهریور 1402

شکایت یک باشگاه دیگر از سپاهان

باشگاه پیکان تهران امروز در نامه ای به سازمان لیگ، علیه باشگاه سپاهان به خاطر نقض سقف بودجه باشگاه ها شکایت کرد.

14 شهریور 1402

گاوی که شیر کم چرب فراوری می نماید!، عکس

این گاوها که از نظر مقدار بزرگ هستند و در بلوغ حدود 1500 پوند وزن دارند، با بدن خالدار سیاه و سفیدشان شناخته شده ترین نوع گاو متعلق به نژادهای شیری هستند.

9 شهریور 1402

دنیای اقتصاد: از پیوستن ایران به بریکس آبی برای زندگی و کسب وکار مردم گرم نمی گردد

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: چرا پیوستن به بریکس خوشحالمان نمی کند؟ اینکه ظرف مدت زمانی کوتاه به دو پیمان بزرگ شانگهای و بریکس پیوسته ایم جای خوشحالی دارد؛ اما سوال این است که آیا از این پیوستن ها، آبی برای زندگی و کسب وکارمان گرم می گردد؟

5 شهریور 1402

آخرین قیمت ها در بازار خودرو ، قیمت انواع پژو، کوئیک، رانا، دنا، جک، بسترن و فیدلیتی

قیمت خودرو امروز 28 مرداد 1402 همچون دو روز پایانی هفته گذشته ثابت بود و هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرد تا حجم معاملات بازار نیز تغییری نداشته باشد.

28 مرداد 1402

آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد

آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد. سخنگوی دولت گفت: امروز یکی از دستورات جلسه؛ تنظیم آئین نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از 5 سال بود. قرار شد با راهبر وزارت صمت و وزارت راه، این خودروهای حمل و نقل عمومی را وارد کنیم.

25 مرداد 1402

برای رقابتی شدن حوزه گردشگری نیازمند ارزیابی های مشتری محور و توسعه این رویکرد هستیم

ایلنا/ براساس آخرین اخبار واصله، برای رقابتی شدن حوزه گردشگری نیازمند ارزیابی های مشتری محور و توسعه این رویکرد هستیم.

25 مرداد 1402

جدایی علیرضا رضایی برای ثبت قرارداد منتظر محمد!

استقلال به علت رسیدن به سقف بودجه، فعلا شرایط ثبت قرارداد منتظر محمد را ندارد و آبی ها نمی توانند بازیکنان خارجی مورد نظر نکونام را هم به خدمت بگیرند.

20 مرداد 1402

سیستم گرمایش استخر خانگی هوشمند انعکاس با 5% تخفیف تا 10 روز

پکیج گرمایش استخر انعکاس، فراوری شده با به روزترین تکنولوژی جهان است که سیستم هوشمندی با اپلیکیشن موبایل آندروید و ios دارد و مصرف سوخت آن بهینه تا 93% بوده و 3 سال گارانتی شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

19 مرداد 1402

تایم: اگر غرب کاری نکند، پرچم روسیه در کل آفریقا به اهتزار درمی آید

ایسنا نوشت: کودتای نظامی اخیر نیجر که به سرنگونی دولت محمد بازوم رئیس جمهور نزدیک به فرانسه منجر شد، نه تنها منطقه ساحل آفریقا بلکه جامعه دنیای را در موجی از بهت فروبرد؛ اما در این میان تصاویری که بیانگر حمایت نیجری ها از روسیه است، غربی ها را مضطرب و...

15 مرداد 1402

نمایش شازده کوچولو 2023 جزو پر فروش های هفته شد

به گزارش خبرنگاران ؛ نمایش شازده کوچولو 2023 اقتباسی از شازده کوچولو و دنیا ایزوله شده انسانیست. نمایش در چهارچوب تجربی و کارگاهی محور اجرا می گردد، با ساختاری که از تعزیه و پست مدرن تلفیق شده است. این نمایش دغدغه انسان امروزی را در ترکیبی شاعرانه همراه...

14 مرداد 1402

تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران با خدمات عالی

خبرنگاران ؛ هیوندای از برندهای محبوب و باکیفیت خودرو در جهان به ویژه قارۀ آسیاست. به طوری که شاهد حضور گستردۀ انواع مختلف آن در ایران هستیم و بسیاری از افراد دارای تمکن مالی، این مدل از خودرو را انتخاب می نمایند. با توجه به اینکه ساختار موتور، گیربکس...

9 مرداد 1402

قیمت تازه دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز ، دلار افزایشی شد

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز یک شنبه 8 مرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 289 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 535 تومان اعلام شد.

8 مرداد 1402

آمریکا تحریم هایی علیه 3 شخص در ارتباط با گروه واگنر اعمال کرد

ایسنا نوشت: خزانه داری آمریکا روز دوشنبه اعلام نمود که این کشور سه شخص را در ارتباط با گروه نظامی واگنر به فهرست تحریم های خود اضافه نموده است.

3 مرداد 1402

وزیر کشور: 50 درصد بچه ها غربی پدر ندارند

احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: سن و سال اندک بعضی از امامان ما نشان می دهد بچه ها در مکتب اهل بیت می توانند به درجات بلند حتی امامت برسند.

31 تیر 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

احتیاج به قانون برای فراوری گوشت مصنوعی در ایران ، کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست

بحث فراوری گوشت مصنوعی در جهان به یکی از مهم ترین موارد در صنایع غذایی تبدیل شده است. هرقدر که شرایط برای فراوری محصولات گوشتی سخت تر می گردد، طرح فراوری مصنوعی آن هم جدی تر خواهد شد.

28 تیر 1402

جدیدترین خودرو تویوتا به ایران می آید!، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا رایز، کراس اوور کمتر شناخته شده این خودروساز محبوب ژاپنی برای واردات به ایران ثبت سفارش شد. در ادامه شاهد مشخصات شاسی بلند Raize باشید.

27 تیر 1402
تعداد: (405)