شروع جشنواره مهیج من و بابام در جنوب غرب تهران ، جایزه 10میلیون تومانی برای پدر و دختر خوشبخت

به گزارش وبلاگ مزدا 93، نخستین جشنواره مجذوب کننده و مهیج من و بابام به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18 همراه با جوایز میلیونی در جنوب غرب تهران شروع به کار نموده است.

شروع جشنواره مهیج من و بابام در جنوب غرب تهران ، جایزه 10میلیون تومانی برای پدر و دختر خوشبخت

وبلاگ مزدا 93 - مریم قاسمی : به نظر می رسد مسئولان شهرداری با راه اندازی این جشنواره جالب به دنبال ترویج مهر و مهربانی، عطوفت و محبت در کانون گرم خانواده هستند و پیش بینی نموده اند که آمار شرکت نمایندگان در این جشنواره همه را غافلگیر خواهد نمود.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه18 این جشنواره را منحصربه فرد خواند و گفت: طبق برنامه ریزی اجرا شده در نخستین جشنواره من و بابام ویژه بچه ها دختر 9 تا 12ساله و پدران 30 تا 50 ساله طراحی و اجرایی خواهد شد، شرکت نمایندگان در بخش های آشپزی، لباهنگ، پازل، پدرشناسی و دخترآشنایی در دو سطح محله ای و منطقه ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بنابراین، علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند حداکثر تا تاریخ هشتم بهمن ماه عکس و آثار دونفره ای را به شماره 09301394206در پیغام رسان بله ارسال و یا به واحد سرای محله نزدیک محل سکونتشان مراجعه نمایند.

به گفته این مقام مسئول، پس از دریافت و آنالیز دقیق آثار ارسالی، براساس نظر هیئت داوران در سرانجام جشنواره یک زوج هنری پدر و دختر برگزیده و جایزه ای نقدی به ارزش یکصد میلیون ریالی را به آنها اهدا خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع جشنواره مهیج من و بابام در جنوب غرب تهران ، جایزه 10میلیون تومانی برای پدر و دختر خوشبخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع جشنواره مهیج من و بابام در جنوب غرب تهران ، جایزه 10میلیون تومانی برای پدر و دختر خوشبخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید