آماده سازی و تحویل 38 مدرسه همزمان با شروع سال تحصیلی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه از آماده سازی و تحویل 38 مدرسه همزمان با شروع سال تحصیلی نو اطلاع داد.

آماده سازی و تحویل 38 مدرسه همزمان با شروع سال تحصیلی

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی پیش رو، گفت : با توجه به آغاز سال تحصیلی نو بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد 38 مدرسه به منظور افزایش سرانه فضای آموزشی آماده سازی و تحویل داده می گردد.

وی اضافه کرد: 38 مدرسه آماده شده با ظرفیتی به اندازه 142 کلاس طی مهرماه امسال آماده تحویل خواهد بود که می توان مورد استفاده برای آموزش و تدریس قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه توضیح داد: طبق هزینه های صرف شده مبلغ مورد احتیاج برای تکمیل مدارس ساخته شده حدود 90 میلیارد تومان بوده است که با یاری خیرین روند ساخت مدارس نوتر نیز طی خواهد شد.

نظری با اشاره به ساخت و ساز های بعضی مدارس به وسیله خیرین، اعلام نمود: با یاری افراد خیر و مدرسه ساز مقرر شده که در امسال 18 مدرسه با اعتباری 21 میلیارد تومانی در استان کرمانشاه ساخته گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 388 خیر در امر ساخت و ساز مدارس در استان کرمانشاه وجود دارد که به عنوان همراهان همیشگی در امر خیر ساخت مدارس در سال گذشته مبلغ 55 میلیارد تومان یاری رسانی به وسیله آن ها صورت گرفت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تاکید نمود: هم اکنون سه هزار و 464 مدرسه با 13 هزار و 51 هزار کلاس در استان کرمانشاه با عنوان فضای آموزشی وجود دارد که با افزایش ساخت و ساز مدارس میانگین سرانه فضای آموزشی استان کرمانشاه از میانگین کشوری بیشتر است.

نظری ادامه داد: سرانه فضای آموزشی در استان کرمانشاه پیش از زلزله سال 1396 اندازه 5.2 متر مربع بوده که به علت 330 مدرسه ای که در این مدت ساخته شده به 6.5 متر مربع رسیده است .

وبلاگ مزدا 93 کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آماده سازی و تحویل 38 مدرسه همزمان با شروع سال تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی و تحویل 38 مدرسه همزمان با شروع سال تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید