بارگذاری سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، سایت جدید چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر از بارگذاری سایت جدید این دانشگاه در ایام عید غدیر خم خبر داد.

بارگذاری سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، سایت جدید چه ویژگی هایی دارد؟

پیمان ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری وبلاگ مزدا 93 در قائم شهر اظهار کرد که یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش هزینه ها، ارائه خدمات بهتر به مخاطبان، مدیریت، توسعه منابع و چابک سازی سازمان، استفاده از نرم افزار و ارائه خدمات به صورت آنلاین در قالب سایت ها و سامانه ها است که با توجه به استقبال مخاطبان از فضای مجازی و انتظار وبلاگ مزدا 93ن از دانشگاه برای دریافت خدمات مجازی و نیاز به بروزرسانی فنی و محتوایی دائم سایت ها و سامانه ها، تعریف حوزه طراحی و توسعه خدمات مجازی در چارت سازمانی امری ضروری است.

وی، آدرس سایت جدید را https://qaemiau.ac.ir/oldhome گفت و ادامه داد: سازگاری نسخه جدید نسبت به نسخه قبل ارتقا توسط موبایل/ تبلت و لپ تاب است که بهره برداری در طراحی واسط کاربری از سایت های برتر دانشگاهی داخل و خارج از کشور است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر افزود: با توجه به نوع طراحی، این انگیزه در مخاطبان هنگام ورود به سایت ایجاد می شود که با توجه به استراتژی تعیین شده به صورت هدفمند اطلاعات و محتوای مورد نظر خود را پیمایش کنند.

ولی پور یادآور شد: این سایت که نسخه آزمایشی آن سال 1394 ساخته شد، میان سایر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهشی مورد توجه قرار گرفت و از سامانه های متعددی در مدیریت محتوا، ارائه خدمات علمی، پژوهشی و اداری به کارکنان، استادان و توسعه منابع انسانی تشکیل شده است.

وی، خدمات به استادان، پنل مدیریت اطلاعات فردی، تحصیلی، رزومه های اجرایی داخل و خارج از دانشگاه، ثبت و مدیریت اطلاعات پژوهشی اعم از مقالات چاپ شده در مجلات و کنفرانس ها، کتاب، افتخارات، اختراعات را از امکانات نسخه جدید سایت بیان نمود.

سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر چه ارزشی دارد؟

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر ادامه داد: در حوزه علمی و پژوهشی سامانه هایی مانند همایش ها، کارگاه آموزشی، در حوزه توسعه منابع انسانی سامانه های پایش کارکنان و هیئت علمی، نظام پیشنهادها، فیش حقوقی و نقص تردد و در کنار آن سامانه های مدیریت محتوا شامل اخبار، اطلاعیه، بخشنامه، سرفصل رشته ها، آرایش ترمی و ... به صورت یکپارچه تعبیه شده که مدیران سایت به راحتی می توانند نسبت به اصلاح یا بارگذاری محتوا اقدام کنند.

ولی پور که خود طراح و ایده پرداز این سایت بوده درباره ارزش سایت جدید چنین توضیح داد: سایت جدید بیش از یک سایت دانشگاهی کارایی دارد و بیشتر بخش های این سایت یکپارچه سازی و برای مدیریت سامانه ها، امکانات سایت در حوزه های مختلف به صورت داشبورد تعریف شده است.

وی مطرح نمود: ازآنجاکه نمونه سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با سامانه های سازگار با محیط آموزشی، منابع انسانی، پژوهشی و تجاری است، تا به امروز مشتریان دانشگاهی و خارج از دانشگاه داشته است.

یاسر رمضان پور مجری پروژه سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر نیز در گفتگو با وبلاگ مزدا 93 گفت: سایت حاضر در عین سادگی قادر خواهد بود محتوای معاونت ها، مدیران ستادی، دانشکده ها، رشته ها، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، مراکز تحقیقاتی، مدارس، مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران را در خود جای دهد و هر گروه یا بخشی دارای صفحه اختصاصی است که به مخاطب برای رسیدن به اطلاعات مورد نظر کمک می کند.

به گزارش وبلاگ مزدا 93، طراح و ایده پرداز سایت: پیمان ولی پور، تدوین برنامه پیشین سایت، علی عباس زاده، پیاده سازی پروژه:، یاسر رمضان پور، مجریان فنی، میرسعید حمیدی و فاطمه ناظریان، زبان انگلیسی سایت، اعضای هیئت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی، زبان عربی سایت، مهرعلی یزدان پناه و تأمین زیرساخت، اداره فناوری اطلاعات هستند.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بارگذاری سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، سایت جدید چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارگذاری سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، سایت جدید چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید