الاتحاد امارات: الشارجه می توانست پرسپولیس را ببرد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی از بازی پرسپولیس و الشارجه نوشت: پرسپولیس تیمی ترسناک و حتی منظم نبود و الشارجه اگر غافلگیر نمی شد می توانست به پیروزی برسد.

الاتحاد امارات: الشارجه می توانست پرسپولیس را ببرد

به گزارش وبلاگ مزدا 93 روزنامه الاتحاد امارات در تحلیل ملاقات تیم های پرسپولیس ایران و الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا نوشت: پرسپولیس در این بازی تیمی ترسناک و یا حتی منظم نبود و به راحتی امکان ایجاد موقعیت روی دروازه آنها وجود داشت.

در گزارش این روزنامه آمده است: الشارجه با تساوی 2 - 2 به کار خودش مقابل پرسپولیس انتها داد در حالی که این امتیاز را می توان برای ادامه بازی ها امیدوارکننده دانست خصوصا با توجه به پیروزی التعاون مقابل الدحیل شانس صعود همچنان وجود دارد. الشارجه عملکرد خوبی برابر پرسپولیس داشت در حالی که اگر از فرصت ها به خوبی استفاده می کرد و با گل دقایق ابتدایی غافلگیر نمی شد می توانست در این بازی پیروز گردد. در واقع امکان شکست دادن پرسپولیس در این بازی وجود داشت.

در ادامه گزارش به حضور 5200 تماشاگر در این بازی اشاره شده و نویسنده روزنامه الاتحاد اضافه می نماید: الشارجه که از سوی هوادارانش مورد حمایت قرار داشت با سیستم خوبی مقابل حریف خودش ظاهر شد و با یک ترکیب جدید 3 نفره در خط دفاع به میدان رفت که برای اولین بار در کنار هم قرار می گرفتند اما نمایش خوبی داشتند. پرسپولیس به دنبال نفوذ از جناح راست بود اما این تیم ترسناک یا حتی منظم به نظر نمی رسید و امکان نزدیک شدن به دروازه آنها از دو جناح یا از عمق به راحتی وجود داشت. آنها بعد از گل دوم عقب نشینی کردند و در دقایق پایانی نیمه نخست گل تساوی الشارجه به ثمررسید.

  • گل محمدی: باید ساده امتیاز ازدست ندهیم
منبع: همشهری آنلاین

به "الاتحاد امارات: الشارجه می توانست پرسپولیس را ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الاتحاد امارات: الشارجه می توانست پرسپولیس را ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید