کاری که پرسپولیس کرد سابقه نداشت، بازیکنان باید احساس مسئولیت نمایند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، محمدرضا زادمهر در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم پرسپولیس در 16 هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: نتایج و صندلی پرسپولیس در جدول گویای همه چیز است. پرسپولیس در 16 بازی، 34 امتیاز گرفته که این سابقه نداشته است. شاید نزدیک به 20 گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است. با شرایطی که پرسپولیس داشت و تغییر مربی، کار سخت بود.

کاری که پرسپولیس کرد سابقه نداشت، بازیکنان باید احساس مسئولیت نمایند

وی ادامه داد: هنوز نیمه دوم لیگ باقی مانده است. پرسپولیس باید علاوه بر لیگ برتر در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کند که این یک مقدار کار را سخت می نماید. امیدوارم تمام نمایندگان ایران در آسیا پیروز باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: طرفداران پرسپولیس دیگر به صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان راضی نیستند و می خواهند که این تیم تا مراحل انتهای بالا برود. بازیکنان هم باید احساس مسئولیت نمایند.

زادمهر در پاسخ به این سئوال که اختلافات موجود در باشگاه پرسپولیس چه لطماتی می تواند به این تیم بزند؟ گفت: من در جریان این اختلافات نیستم ولی اگر چیزی هم باشد، قطعا بدون تاثیر نیست.

وی اضافه نمود: گابریل کالدرون مربی فوتبال بلدی است و از سرزمینی می آید (آرژانتین) که فوتبال را می شناسد. همانطور که گفتم نتایج گویای عملکرد این مربی است.

پیشکسوت فوتبال ایران در انتها صحبت هایش برای تیم فوتبال امید در مسابقات انتخابی المپیک آرزوی پیروزیت کرد و گفت: امیدوارم بعد از 40 سال بتوانیم راهی المپیک شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاری که پرسپولیس کرد سابقه نداشت، بازیکنان باید احساس مسئولیت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاری که پرسپولیس کرد سابقه نداشت، بازیکنان باید احساس مسئولیت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید