ایران چند روزه می تواند اورانیوم را در سطح سلاح هسته ای غنی سازی کند!

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بیش از نیمی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با ابراز نگرانی نسبت به تقویت روابط ایران با روسیه و چین از رئیس جمهور کشور خود خواستند تا از تهدید بازگشت تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران استفاده کند.

ایران چند روزه می تواند اورانیوم را در سطح سلاح هسته ای غنی سازی کند!

به گزارش وبلاگ مزدا 93، 249 قانونگذار آمریکایی، شامل 133 دموکرات و 116 جمهوری خواه در نامه ای خطاب به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از او خواستند تا به منظور متوقف کردن پیشرفت هسته ای ایران اقدامات سختگیرانه تری در قبال این کشور به کار گیرد.

این نمایندگان در نامه خود که به وسیله وب سایت جوئیش اینسایدر منتشر شده است، نسبت به سطح غنی سازی اورانیوم در ایران ابراز نگرانی نموده و مدعی شده اند که ایران طی تنها چند روز قادر خواهد بود اورانیوم را در سطح لازم برای ساخت سلاح هسته ای غنی سازی کند.

آنها بعلاوه با تکرار ادعاها علیه ماهیت برنامه هسته ای ایران خواهان هماهنگی واشنگتن با متحدان خود برای اجرای مکانیسم مشخص شده در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل به منظور بازگرداندن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران در صورت عبور این کشور از غنی سازی 90 درصد شدند.

این قانونگذاران در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به تعمیق روزافزون روابط ایران با چین و روسیه یادآور شدند که ارتباط این سه کشور مشکل ایالات متحده برای سال های پیش رو خواهد بود.

آنها در این نامه آورده اند که این اتحاد تقویت شده اعتماد به نفس ایران را تقویت و توانایی آنها را در به چالش کشیدن متحدان و منافع آمریکا بیشتر می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایران چند روزه می تواند اورانیوم را در سطح سلاح هسته ای غنی سازی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران چند روزه می تواند اورانیوم را در سطح سلاح هسته ای غنی سازی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید