بازدید از کایزس ورت دوسلدورف را از دست ندهید

به گزارش وبلاگ مزدا 93، کایزس ورت دوسلدورف

اگر مقصد سفر شما دوسلدورف می باشد باید حتما به جاذبه های گردشگری فوق العاده آن نظیر کایزس ورت دوسلدورف سری بزنید.

بازدید از کایزس ورت دوسلدورف را از دست ندهید

البته باید قبل از آن اطلاعات خود را نیز درباره کایزس ورت دوسلدورف تکمیل نموده باشید همراه وبلاگ مزدا 93 بیایید تا به شما تمام چیزهایی که باید درباره کایزس ورت بدانید را با جزئیات بگوییم.

در واقع به یک بخش تاریخی از شهر دوسلدورف کایزس ورت گفته می گردد که می توانید با خانه های قدیمی و عمارت هایی زیبا رو به رو شوید.

و به قدیمی ترین بخش شهر دوسلدورف نیز معروف است. این منطقه در شمال شهر و کنار رود راین قرار گرفته است.

اگر بخواهید به کایزس ورت دوسلدورف بروید باید یک راستا 25 دقیقه ای را از ایستگاه Hauptbahnhof طی کنید تا به کایزس ورت برسید.

قطار های مربوط به این خط هر بیست تا سی دقیقه می آیند پس می توانید خیال تان از بابت دسترسی به کایزس ورت دوسلدورف راحت باشد.

شما می توانید در کایزس ورت از خانه های قدیمی مربوط به قرن هفدهم و یا اولین بیمارستان در این شهر تماشا کنید.

St. Suitbertus Basilica

یکی از بزرگترین کلیساهای این بخش از شهر تنها در چند قدمی از قلعه بزرگ بارباروسا ها فاصله دارد. نام این مکان را به واسطه سنت سوئیتبرتوس نام گذاری نموده اند کسی که اولین صومعه را در این مکان ساخت.

بیشتر بخش هایی که هم اکنون از این کلیسا موجود است در قرن 11 میلادی ساخته شده اند. البته بیشتر قسمت های این بنا نیز در قرن 18 مورد بازسازی و بازسازی قرار گرفته است.

در این کلیسا بعلاوه بقایای سنت سوئتبرتوس نیز قرار گرفته است.

Barbarossa Kaiserpfalz

در قرن 12 میلادی فردریک حاکم وقت آلمان تصمیم گرفت که ورت بهترین مکان برای ساخت قلعه اش خواهد بود. از همین رو نام این شهر به کایزس ورت تغییر کرد.

کایزرس به این معنی است که امپراطور انتخاب شده است تا ریشه ها را در زمین قرار بدهد. این قلعه در واقع در بخش حاشیه ای شهر کایزس ورت دوسلدورف واقع شده است تا چشم انداز ای از رود راین داشته باشد در بعضی از نقاط این قلعه دیوار ها تا چهار متر ضخامت دارند.

Krankenhaus

چیزی که در زبان آلمانی بسیار به چشم می خورد این است که کلمات به خوبی مکان ها، موقعیت ها و وسایل را به خوبی شرح می دهند.

برای نمونه می توان به همین واژه Krankenhaus اشاره کرد که به معنی خانه مریض ترجمه می گردد ولی بعلاوه می توان آن را به بیمارستان نیز ترجمه نمود.

این مکان اولین جایی بوده است که نایتینگل ها یا همان پرستاران انگلیسی آغاز به کار نموده اند.

برای اولین بار در این مکان بود که Theodor Fliedner آزمون پرستاری خود را در سال 1851 گذراند و در جنگ کریمه توانست جان صد ها انسان را نجات دهد و بعلاوه اصول بهداشتی بیمارستان را نیز ارتقا بخشید.

جایگاه هنر در کایزس ورت دوسلدورف

از سال 2001 تا به امروز یک مدرسه قدیمی تبدیل به مکانی به عنوان آرشیو هنر در کایزس ورت دوسلدورف شناخته شده است.

در بخش موزه Kunstpalast یک آرشیو کامل از کار های هنری Volker Kahmen قرار گرفته است که یک کلکسیون دار معروف در دوسلدورف است.

بعلاوه نقاشی های ارزشمندی نیز از نقاشان آلمانی در این موزه در کایزس ورت دوسلدورف نگهداری می گردد.

نکات مهم در بازدید از کایزس ورت دوسلدورف

به خاطر داشته باشید که قرار است از یک جاذبه تاریخی قدیمی بازدید کنید پس بهتر است دوربین عکاسی تان به میزان کافی جا داشته باشد تا بتوانید از همه بخش ها عکس بگیرید.

بعلاوه این منطقه بخشی از شهر است و همچون یک شهر اما با ساختاری قدیمی می باشد پس کفش راحت داشته باشید تا برای پیاده روی طولانی مدت خسته نشوید.

پیشنهاد می کنیم برای بازدید از این مکان به سراغ تور کایزس ورت دوسلدورف بروید تا تمام بخش های مهم و نکات آن را برای شما بازگو نمایند و داستان های مربوط به هر یک از بنا های تاریخی این بخش از شهر دوسلدورف را نیز بدانید.

بعلاوه نکته دیگر این است که بر خلاف آنچیزی که گوگل اطلاع رسانی نموده است این محل در دسامبر بسته می باشد پس زمان بازدید خود را خارج از این ماه انتخاب کنید تا به مشکل بر نخورید.

می توانید اگر تمایل دارید حتی به سراغ رزرو هتل در کایزس ورت دوسلدورف نیز بروید.

هتل های این ناحیه نیز به اصالت این بخش از شهر پایبند بوده اند و معماری متناسب با شهر قدیمی دوسلدورف دارند و می توانند برای تجربه ای نو مناسب باشند.

جهت بازدید بهترین خدمات وبلاگ مزدا 93 به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • رزرو هتل
  • خرید بلیط چارتر
منبع: دلتابان

به "بازدید از کایزس ورت دوسلدورف را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از کایزس ورت دوسلدورف را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید