بازی Lollipop Chainsaw بازسازی و در سال 2023 عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، کمتر از یک ماه پیش، شرکت ژاپنی Dragami Games اظهار داشت که قرار است بازی زامبی محور Lollipop Chainsaw را به عرصه بازگرداند. هرچند در آن موقع این تنها چیزی بود که گفته شد، به تازگی معین شده که قرار است شاهد بازسازی کاملی از آن باشیم.

بازی Lollipop Chainsaw بازسازی و در سال 2023 عرضه خواهد شد

این بازی هک اند اسلش که در سال 2012 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد، به وسیله Grasshopper Manufacture پیشرفته است. اگرچه استودیوی سازنده اکنون متعلق به کمپانی NetEase است و بازسازی آن قرار است به وسیله یک استودیوی نو ساخته گردد، با این حال چندین نفر از افرادی که روی نسخه اصلی کار نموده اند نیز در حال کار روی بازسازی آن هستند که از مهم ترین آن ها می توان به تهیه نماینده بازی یعنی یوشیمی یاسودا (Yoshimi Yasuda) اشاره نمود.

یاسودا در توییتی شرح داد که Lollipop Chainsaw از چندین تغییر ایجاد شده نسبت به بازی اصلی، از جمله موسیقی نو (به دلایل مربوط به مجوز ها) و سبک بصری واقع گرایانه تری برخوردار خواهد نمود. او گفت:

یاسودا اضافه نمود:

لازم به ذکر است که بازی روایتگر یک رهبر تشویق یا چیرلیدر با نام جولیت استارلینگ است که با زامبی ها در یک دبیرستان خیالی در کالیفرنیا مبارزه می نماید. این اثر در زمان عرضه نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرد و نتوانست به میزان کافی فروش داشته باشد که ساخت دنباله آن تضمین گردد. با این حال به نظر می رسد که هنوز در فکر بسیاری از بازیکنان به جای مانده است. از طرفی با این که ایکس باکس های نسل نو به طور قابل توجهی از بازی های نسل هفتم همچنان پشتیبانی می نمایند، اما این بازی احتمالا به علت مجوز موسیقی آن، روی پلتفرم های نو قابل تجربه نیست.

بازسازی Lollipop Chainsaw در سال 2023 منتشر خواهد شد. هنوز هیچ خبری مبنی بر پلتفرم های مقصد این بازی منتشر نشده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Lollipop Chainsaw بازسازی و در سال 2023 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Lollipop Chainsaw بازسازی و در سال 2023 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید