با همه توان در استان کار کردیم

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران/زنجان استاندار سابق زنجان با بیان اینکه علی رغم سختی ها با ترسیم نقشه راه، کار را پیش بردیم، گفت: ایجاد هماهنگی و فرهنگ سازی مدیریت جهادی در راس امور بود.

با همه توان در استان کار کردیم

فتح الله حقیقی شامگاه امروز (19 مهرماه) در مراسم تودیع و معارفه استانداران زنجان که با حضور وزیر کشور برگزار گردید، با بیان اینکه در حوزه کرونا 81 درصد مردم زنجان واکسینه شدند، اظهار کرد: در رده سنی بالای 60 سال شاهد واکسیناسیون 96 درصد زنجانی ها و هم انجام 573 هزار و 852 مورد تست پی .سی .آر بودیم که نتیجه این اقدامات در پیک پنجم مشاهده شد که هم در تعداد ابتلا و هم فوت نسبت به پیک قبلی، آمارها پایین بودیم.

وی به عملکرد مدیریت استان در حوزه صنعت و سرمایه گذاری اشاره و تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری در استان طی سال های گذشته به 8500 میلیارد تومان رسید و سال جاری 14 واحد آماده بهره برداری است. البته با اقدامات اجرا شده، سال جاری 4 واحد تعطیل شده بزرگ به چرخه فراوری بازگشت.

استاندار سابق زنجان با اشاره به اینکه از سال 1397 اجازه ندادیم هیچ واحد صنعتی در استان تعطیل گردد، گفت: در این جهت به قطب فراوری مواد شوینده تبدیل شدیم به طوری که سال جاری یک میلیون و 300 هزار تن شوینده فراوری می کنیم.

حقیقی به اخذ مجوز اکتشاف پهنه معدنی تازه در استان اشاره نمود و یادآور شد: از سال 94 تا سال جاری 360 جلسه ستاد تسهیل برگزار گردیده است که 256 جلسه در سه ماهه سوم سال 97 تا سال جاری برگزار گردید که همه جلسات میدانی بود. در حوزه بیمه های اجباری هم از تیرماه پارسال تا سال جاری افزایش داشتیم، به طوری که سال جاری 441 نفر بیمه بیکاری دریافت کردند که نشان دهنده کوشش ها برای فعال بودن صنایع است.

وی در ادامه به شرایط صادرات استان اشاره نمود و گفت: در شش ماهه اول سال جاری، صادرات استان به 229 میلیون رسید که 130 درصد افزایش را نشان می دهد. در حوزه ورود موقت هم شاهد 57 میلیون دلار ورود موقت بودیم که 148 درصد نسبت به نیمه اول پارسال افزایش داشته است.

استاندار سابق زنجان به اقدامات انجام گرفته در حوزه مسکن هم اشاره نمود و اضافه نمود: در حوزه طرح اقدام ملی مسکن، مراحل ساخت 15 هزار و 600 واحد آغاز شده که در مراحل مختلف ساخت هستیم و در کشور رتبه اول را داریم. بعلاوه 3535 واحد مسکونی محرومان طی 10 ماهه گذشته آغاز و تحویل داده شد.

وی بعلاوه به اقدامات انجام شده در حوزه پسماند اشاره و اعلام نمود: 7 میلیون تن پسماند بلاتکلیف در استان وجود داشت که بخش خصوصی برای آن حکم گرفته بود که رای برگشت و امروز هم پسماند به نفع مردم شده و هم مکان تازه انتخاب و سالانه 50 میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده است.

حقیقی با بیان اینکه هر چه در توان داشته، برای توسعه استان به کار گرفته است، توضیح داد: من از همه کسانی که در طول دوره حضورم در استان مدیران را همراهی کردند، قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با همه توان در استان کار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همه توان در استان کار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید