برگزاری اختتامیه جایزه ملی راه حل های نوآورانه یونیسف همزمان با اینوتکس 2021

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جایزه ملی راه حل های نوآورانه برای چالش های بچه ها و نوجوانان در دوران همه گیری کرونا، در نمایشگاه اینوتکس 2021 برگزار می گردد.

برگزاری اختتامیه جایزه ملی راه حل های نوآورانه یونیسف همزمان با اینوتکس 2021

به گزارش گروه فناوری وبلاگ مزدا 93 به نقل از پارک فناوری پردیس، جایزه ملی راه چاره های نوآورانه برای چالش های بچه ها و نوجوانان در دوران همه گیری کرونا، اقدامی مشترک از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) که به منظور گسترش فرهنگ نوآوری برای بچه ها در ایران طراحی شده است.

هدف این برنامه تسهیل و تقویت هم افزایی ها و فرصت ها در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است؛ همچنین توسعه راه چاره هایی در زمینه های آموزش، تغذیه، بهداشت، سلامت جسمی و روحی، حمایت از بچه ها، اقتصاد، محیط زیست، فرهنگ، تفریح و ورزش با تمرکز بر چالش هایی که پاندمی کرونا، آن ها را پیچیده تر نموده است.

نمونه هایی از این راه چاره ها عبارتند از بستر های قابل دسترس آموزش مجازی، سیستم های بهداشتی دیجیتال، حمایت از بچه ها در برابر آزار و اذیت های فضای مجازی، راه چاره های مهارتی برای نوجوانان، تلنگر های نوآورانه، نوآوری های مقرون به صرفه اجتماعی و سایر راه چاره ها با بکارگیری فناوری های پایه و نوظهور.

شایان ذکر است، شرکت ها و موسسات پیش از این می توانستند راه چاره های نوآورانه خود را در چارچوب این برنامه تا مهر ماه سال 1399 ارسال کنند. با توجه به ارزیابیِ کلیه طرح های دریافتی توسط یک تیم داوری ذی صلاح، طرح های برتر همراه با اهدای جوایز در نمایشگاه اینوتکس 2021 مورد تقدیر قرار می گیرند. طرح های برتر همچنین از حمایت فنی و اقتصادی معاونت علمی و فناوری و حمایت فنی دفتر یونیسف در ایران بهره مند می شوند تا این راه چاره ها به صورت موثری برای حمایت از بچه ها در ایران به کار گرفته شوند.

با توجه به همراستایی اهداف نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس و این جایزه ملی، دبیرخانه دهمین نمایشگاه اینوتکس اظهار امیدواری نموده است به حسب برگزاریِ این برنامه و راه چاره های نوآورانه ای که به واسطه آن پیشنهاد شده است، امید های اکوسیستم نوآوری بیش از پیش در دوران همه گیری ویروس کرونا، بارور گردد.

گفتن ا ست، نمایشگاه اینوتکس 2021 با حضور فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، 28 الی 31 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری اختتامیه جایزه ملی راه حل های نوآورانه یونیسف همزمان با اینوتکس 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اختتامیه جایزه ملی راه حل های نوآورانه یونیسف همزمان با اینوتکس 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید