بهترین تیم ملی هندبال جوانان در چند سال اخیر را داریم

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران/خوزستان مدیرفنی رتیم ملی هندبال جوانان با اشاره به شرایط خوب تمرینی این تیم در اردوی اهواز، گفت: بهترین تیم هندبال جوانان در چند سال اخیر را داریم.

بهترین تیم ملی هندبال جوانان در چند سال اخیر را داریم

قاسم شعبان پور در حاشیه اردوی تیم ملی هندبال جوانان در اهواز، در گفت و گو با وبلاگ مزدا 93، اظهارکرد: هشتمین اردوی تیم ملی جوانان را در اهواز دنبال می کنیم و تیم برای حضور در مسابقات آسیایی بحرین آماده می شود. البته بعد از این اردو در تورنمنت بین المللی شوشتر حضور پیدا می کنیم.

وی اظهار داشت: شرایط تمرینی خوب است و فکر می کنم در آسیا نتیجه مطلوب کسب کنیم. تیمی که در حال آماده سازی برای رقابت های آسیایی است، به نظر من بهترین تیم هندبال جوانان در چند سال اخیر است.

مدیرفنی رتیم ملی هندبال جوانان گفت: از سال 2010 که ایران در مسابقات جوانان جهان نایب قهرمان شد، دیگر مقامی کسب نکردیم اما به نظرم بتوانیم با تیم ملی جوانان فعلی با هدایت سرگی که زحمات بسیاری می کشد، سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم.

وی در انتها نیز اظهار داشت: شرایط اردویی بسیار خوب است و خوزستان همیشه در این زمینه قدم های مثبتی برداشته است و سنگ تمام گذاشتند. همه رضایت دارند و از هیات خوزستان تشکر می کنم. همچنین گویا قرار است سالنی اختصاصی به هندبال خوزستان داده شود و امیدوارم هندبال خوزستان به سال های اوج خود برشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهترین تیم ملی هندبال جوانان در چند سال اخیر را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تیم ملی هندبال جوانان در چند سال اخیر را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید