جهادگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در منطقه سیستان به 260 نفر خدمت رسانی کردند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حضور در منطقه سیستان به 260 نفر از مردم محروم این منطقه خدمت رسانی کردند.

جهادگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در منطقه سیستان به 260 نفر خدمت رسانی کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ مزدا 93، اردوی جهادی گروه جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مدت سه روز در منطقه سیستان برگزار و به بیش از 260 نفر از مردم محروم این منطقه در این اردو ها خدمت رسانی شد.

هدف از برگزاری این اردو، خدمت رسانی به مردم محروم منطقه سیستان بوده و جهادگران حاضر در این اردو در سه نقطه مختلف از منطقه سیستان جهت خدمت رسانی به مردم محروم این منطقه حضور یافتند.

در روز اول این اردو که در منطقه شهرک گلخانه ای سیستان برگزار گشت به 120 نفر از مردم این منطقه خدماتی از قبیل ویزیت رایگان پزشک، دندانپزشکی، مشاوره مامایی و روانشناسی، خدمات پرستاری و بهداشت توسط کارشناسان مجرب این گروه ارائه شد.

در روز دوم و سوم از این اردو نیز که به ترتیب در منطقه سدکی سیستان (حوالی محمدآباد) و روستای گوری از توابع شهرستان زهک برگزار گشت به 140 نفر دیگر از مراجعه کنندگان این مناطق توسط اعضای گروه جهادگران سلامت خدمت رسانی شد.

در این اردو ضمن ارائه مشاوره و آموزش رایگان به مراجعین، پس از معاینه و غربالگری برخی از اقلام دارو های ضروری و در دسترس به صورت رایگان در میان مراجعان توزیع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جهادگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در منطقه سیستان به 260 نفر خدمت رسانی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهادگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در منطقه سیستان به 260 نفر خدمت رسانی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید