خبرنگاران بیمارستان 9 دی تربت حیدریه به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، تربت حیدریه- خبرنگاران- کارشناس مسوول تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از تجهیز بیمارستان آموزشی، درمانی 9 دی این شهر به یک دستگاه اکسیژن ساز خبر داد.

خبرنگاران بیمارستان 9 دی تربت حیدریه به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه روز سه شنبه به نقل از احسان شیدایی گزارش داد: برای خرید این دستگاه بیش از 25 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این دستگاه اکسیژن ساز، قابلیت تولید 600 لیتر اکسیژن در هر دقیقه را دارد و به غیر از این دستگاه خریداری شده، بیمارستان 9 دی تربت حیدریه دارای یک مخزن اکسیژن مایع با ظرفیت هشت هزار کیلوگرم است که این دو منبع اکسیژن به صورت مرکزی نیاز بیماران بستری را تامین می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 363 هزار نفر جمعیت این شهرستان ها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.

این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و 20 تخت در مه ولات دارد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 314 هزار و 786 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بیماری کووید 19 تا به امروز جان 17 هزار و 617 نفر را در کشور گرفته است. همچنین تا به امروز 272 هزار و 535 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیمارستان 9 دی تربت حیدریه به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان 9 دی تربت حیدریه به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید