خبرنگاران خطیبی: فوتبالی ها می دانند چگونه این ورزش را اداره کنند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، تهران- خبرنگاران- بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: حالا که فوتبالی ها می توانند به ریاست فدراسیون فوتبال برسند پس غیر فوتبالی ها بروند. فوتبالی ها خودشان می دانند چگونه این ورزش را اداره کنند.

خبرنگاران خطیبی: فوتبالی ها می دانند چگونه این ورزش را اداره کنند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، رسول خطیبی در مورد شکست تیمش برابر استقلال گفت: تماشاگران بازی زیبایی را نگاه کردند. در نیمه نخست کیفیت خوبی داشتیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده کردیم اوضاع فرق می کرد. استقلال در این نیمه از تک موقعیتش استفاده کرد. در نیمه دوم هم برخی بازیکنان تعویضی ما خوب نبودند و استقلال از موقعیت استفاده کرد و توانست بازی را برد.

وی در مورد صحبت های مدیرعامل باشگاه آلومینیوم که گفته بود ممکن است این تیم از لیگ کنار بکشد، افزود: صحبت های مدیرعامل ما جدی است. این تیم 20 سال زحمت و زجر کشید تا به لیگ برتر رسید. بیشترین ضربه داوری را ما کردیم و بیشترین سود داوری را 2 تیم بالای جدول بردند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بیشتر ناراحتی ما بابت داوری بازی با استقلال به این خاطر بود که در دقیقه یک و در نیمه دوم 2 پنالتی ما گرفته نشد. اینکه یک داور از دریچه قدرت با تیم ما صحبت و از طرفی دیگر با حریف مهربانانه رفتار کند قابل قبول نیست. داور با بازیکنان ما و حریف فرق قائل می شد. این درست نیست که هم حق ما را می خورید و هم با بازیکنانمان رفتار بد می کنید.

وی ادامه داد: هر کس از حق خودش دفاع نکند بزرگترین گناه را مرتکب شده است. اجازه هم نمی دهیم که هیچ کس این کار را انجام دهد.

خطیبی در مورد حضور فوتبالی ها در انتخابات فدراسیون فوتبال افزود: من در تمام رده های ملی کاپیتان بودم. آقایانی که در راس فوتبال با لابی گری آمدند بهتر است بروند. زمانی که علی کریمی، خداداد عزیزی بخواهند شرکت کنند آدم های غیر فوتبالی باید کنار بکشند. غیر فوتبالی ها از فوتبال دور شوند. مطمئن باشید فوتبالی ها بهتر از آقایان می توانند این ورزش را اداره کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خطیبی: فوتبالی ها می دانند چگونه این ورزش را اداره کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خطیبی: فوتبالی ها می دانند چگونه این ورزش را اداره کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید