ذوالفقارنسب: هرگاه خواستند ایران را از مدار خارج نمایند، خوب عمل کردیم

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران میزبانی بحرین در انتخابی جام جهانی را تمام شده دانست و گفت: ایرانی ها در شرایط سخت و بحرانی نتایج خوبی را به دست می آورند. هر گاه خواستند ایران را از مدار خارج کننند، خوب عمل کردیم.

ذوالفقارنسب: هرگاه خواستند ایران را از مدار خارج نمایند، خوب عمل کردیم

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با وبلاگ مزدا 93، درباره برگزاری بازی های گروه سوم انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز در بحرین و اجبار تیم ملی به بازی در این کشور در آب و هوای گرم و شرجی این منطقه در اواخر بهار گفت: بازی در بحرین و کشورهای خلیج فارس با بازی در ایران قابل مقایسه نیست. شرایط این کشورها برای تیم های غیربومی مناسب نیست. مطمئنا کمتر تیم غیر بومی می تواند از تمام ظرفیت ها و داشته های فنی خود در چنین آب و هوایی استفاده کند.

وی با اشاره به واگذاری انتخابی جام جهانی به بحرین و همینطور میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان اظهار کرد: با توجه به مسائل بین اللملی این قبیل اتفاقات برای فوتبال ما رخ داده است. عربستان و بحرین زودتر اقدام کردند و لابی و دیپلماسی قوی تری داشتند. به هر صورت این مسئله زمانی شکل گرفت که ما شدیدا درگیر انتخابات و تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال بودیم و کسی از این قضایا اطلاعی نداشت.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه روزی که میزبانی ها تقسیم شد، مسئولان به فکر دریافت میزبانی برای ایران افتاده اند، اضافه کرد: همواره AFC اعضای عرب زبان بسیاری دارد که به نفع کشورهای خود عمل می نمایند. در حال حاضر این رخ داده و نمی توان کاری برای تغییر آن کرد. ما هر کاری کنیم مطمئنا بر علیه ما اقدام خواهند کرد و در نظرخواهی ها ما در اقلیت قرار داریم.

ذوالفقارنسب با بیان اینکه باید میزبانی بحرین را پذیرفت گفت: باید به فکر بازی های مقتدرانه و صعود از این مرحله باشیم. من خوشبین هستیم که ایرانی ها در شرایط سخت و بحرانی نتایج خوبی را به دست می آورند. تاریخ هم این را نشان داده است. هر گاه خواستند ایران را از مدار خارج کننند، خوب عمل کردیم.

وی تاکید نمود: خودمان را مشغول قضیه میزبانی نکنیم چرا که بعید است نظر خود را تغییر دهند و فرصت بازی در خانه برای ما فراهم گردد.

مربی سابق تیم ملی ایران همچنین درباره لزوم برگزاری اردوهایی در کشورهای گرم سیر و دارای آب و هوای مشابه با بحرین در آستانه برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی که به طور فشرده در 10 روز برگزار می گردد، گفت: در کشور خودمان مکان هایی را داریم که شرایط مشابه با بحرین را دارند. کیش، بندرعباس و ... از نظر آب و هوا مشابه بحرین هستند. با توجه به فرصتی که تا زمان برگزاری مسابقات در بحرین باقی مانده می توانیم شرایط لازم را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ذوالفقارنسب: هرگاه خواستند ایران را از مدار خارج نمایند، خوب عمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: هرگاه خواستند ایران را از مدار خارج نمایند، خوب عمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید