درخواست تعطیلی تهران ارائه شد ، همه کشورها در این شرایط تعطیل می نمایند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه کشورهای جهان با رسیدن به این سطح از اشعه فرابنفش، مسئولان، شهرها را تعطیل می نمایند تا مردم با ماندن در خانه سلامتی خود را تضمین نمایند.

درخواست تعطیلی تهران ارائه شد ، همه کشورها در این شرایط تعطیل می نمایند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، اقبال شاکری با اشاره به افزایش دمای هوا در هفته پیشرو و هفته آینده گفت: مطابق اخبار هواشناسی، شاخص اشعه فرابنفش به سطح بسیار زیاد رسیده و همین مسئله می تواند سلامت مردم را دچار مشکل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اشعه فرابنفش آسیب های بسیاری به سلامت مردم وارد می نماید و برای حفظ سلامتی آن ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم برای مسئولان همیشه خط قرمز است، اضافه کرد: در همه کشورهای جهان با رسیدن به این سطح از اشعه فرابنفش، مسئولان شهرها را تعطیل می نمایند تا مردم با ماندن در خانه سلامتی خود را تضمین نمایند.

شاکری تاکید نمود: استاندار تهران باید به صورت فعالانه با این مسئله برخورد کند و در شرایطی که نفع مردم در تعطیل شدن است، این اتفاق حتما باید رخ دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر اشعه فرابنفش، موج گرمای بی سابقه تهدیدات دیگری نیز دارد و بر اساس گزارشاتی که ما از استان گرفتیم، مراجعه به مراکز درمانی ناشی از گرمازدگی 30 درصد افزایش داشته است.

شاکر گفت: از استاندار تهران و مسئولان شهری تقاضا داریم، سلامت مردم را در اولویت خود قرار دهد و از هر اقدامی در راستای تضمین این امر مهم کوتاهی نکند.

منبع: همشهری آنلاین

به "درخواست تعطیلی تهران ارائه شد ، همه کشورها در این شرایط تعطیل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست تعطیلی تهران ارائه شد ، همه کشورها در این شرایط تعطیل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید