در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت!

به گزارش وبلاگ مزدا 93، ورود به این جنگل سنگی فقط به افراد خبره توصیه می گردد چون گم شدن در میان این پدیده طبیعی و حیات وحشی که در آن است، هزینه گزافی در پی خواهد داشت.

در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت!

جنگل چاقوها یکی از زیباترین اما عجیب ترین جنگل های دنیاست که در ماداگاسکار واقع شده و با نام جنگل سینجی معروفیت یافته است. این جنگل منحصر به فرد در لیست عجایب طبیعت قرار گرفته است. در این مطلب مجله گردشگری وبلاگ مزدا 93 با آن آشنا خواهید شد.

جنگل چاقوها کجاست؟

جنگل ها از نظر گردشگری کمتر به عنوان یک جاذبه مورد توجه قرار می گیرند و معمولا یک رودخانه، آبشار، اثر تاریخی و… در بین جنگل است که سبب می گردد جمعیت زیادی وارد جنگل شوند. به هرحال جنگل ها برای برخی افراد، مظهر زیبایی و برای برخی برعکس مکانی وحشتناک هستند.

جنگل سینجی در ماداگاسکار که به جنگل چاقوها (Forset Of Knives) هم مشهور شده است، یکی از منحصر به فردترین مظاهر طبیعی دنیا است که بدون دخالت بشر و از زمان ژئوپارک و دایناسورها ایجاد شده است. این جنگل زیبا که شکل خاصی هم دارد، به عنوان چهارمین جزیره بزرگ دنیا هم شناخته می گردد.

سینجی یعنی جایی که کسی نمی تواند پابرهنه راه برود و به خوبی این جنگل سنگی و جنگل چاقوها را توصیف می نماید. جنگل سینجی پر از صخره های عمودی و نوک تیز آهکی است که در طول سال ها بر اثر فرسایش طبیعی ایجاد شده و بصورت پراکنده درختانی روی آن ها رشد نموده اند.

ناگفته نماند که جزیره ماداگاسکار، خود به عنوان یکی از مشهورترین و بزرگترین جزایر دنیا شناخته می گردد که پر است از زیبایی ها و شگفتی های طبیعی. جنگل سینجی در ماداگاسکار که به آن پارک هم می گویند از همین زیبایی های شگفت انگیز این جزیره است.

جنگل سینجی به مساحت 666 کیلومترمربع در سال 1990 به خاطر شرایط جغرافیایی خاص و بی همتایش، جنگل های حفاظت شده حرا، پرنده های وحشی و میمون لیمور، به عنوان میراث دنیای یونسکو ثبت شده است.

پیشنهاد مطالعه : مطلب تمدن سه هزار ساله گمشده در زیباترین دره زاگرس را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید