دستور وزیر فرهنگ برای پیگیری پروژه های عمرانی فرهنگی چهارمحال وبختیاری

به گزارش وبلاگ مزدا 93؛ محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه -22تیر- در حاشیه سفر یک روزه به چهارمحال وبختیاری پس از آنالیز آخرین شرایط اجرایی پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ این استان طی دستوری به محمدرضا برکت مدیر طرح های عمرانی این وزارتخانه، تهیه بسته پیشنهادی برای تأمین اعتبار و تکمیل پروژه های عمرانی فرهنگی این استان تا انتها دولت سیزدهم را خواهان شد.

دستور وزیر فرهنگ برای پیگیری پروژه های عمرانی فرهنگی چهارمحال وبختیاری

وزیر فرهنگ مدیران عمرانی این وزارتخانه را موظف کرد از نزدیک بر روند پیشرفت این پروژه ها نظارت مستقیم داشته باشند.

اسماعیلی خطاب به مسئولان مربوطه گفت: با تهیه این بسته پیشنهادی برای تکمیل پروژه های عمرانی این استان می توان ارزیابی جامع از روند تکمیل نهایی پروژه های عمرانی تا خاتمه دولت سیزدهم به دست آورد.

وزیر فرهنگ بعدازظهر امروز نیز در جلسه با نمایندگان و استاندار چهارمحال وبختیاری بر ضرورت تهیه بسته ای پیشنهادی برای تکمیل طرح های عمرانی حوزه فرهنگ این استان تاکید نمود و گفت: با آنالیز میدانی همه منطقه ها این استان بسته جامعی برای بهبود زیرساخت های فرهنگی تدوین خواهد شد تا بنا بر اولویت ها، موارد آنالیز و اقدام گردد و بخشی از گره های موجود از بین برود.

به گفته اسماعیلی با تدوین این بسته ویژه زیرساختی، طرح های پیشنهادی مورد نظر در سفر دوم رئیس جمهور به استان به شکل پروژه محور در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری یک روزه به منظور حضور در آیین خاتمهی دوازدهمین جشنواره موسیقی منطقه ها زاگرس نشین، شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال وبختیاری و ملاقات با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این استان راهی شهرکرد و بروجن شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دستور وزیر فرهنگ برای پیگیری پروژه های عمرانی فرهنگی چهارمحال وبختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر فرهنگ برای پیگیری پروژه های عمرانی فرهنگی چهارمحال وبختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید