رئال مادرید در تابستان آینده برای جذب داوید آلابا اقدام خواهد نمود

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید میخواهد در تابستان آینده برای خرید داوید آلابا به صورت بازیکن آزاد اقدام کند.

رئال مادرید در تابستان آینده برای جذب داوید آلابا اقدام خواهد نمود

به گزارش وبلاگ مزدا 93، داوید آلابا طبق آخرین گزارش ها قصد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را ندارد و به زودی بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و همیشه تمایل بازی برای رئال مادرید را داشته است. به نقل از مارکـا، این انتقال هیچ ارتباطی به تمدید قرارداد سرخیو راموس نخواهد داشت، و در هر صورت مدیران رئال مادرید قصد تقویت خط دفاعی تیم را دارند. گفته می گردد که پیش تر پدر این بازیکن اتریشی تماس هایی با مدیران مادریدی داشته تا از تمایل پسرش برای بازی در این تیم بگوید.

از طرفی پینی زهاوی، مدیر برنامه های آلابا میخواهد ارتباطش با بزرگترین باشگاه های جهان را تقویت کند و معتقد است که انتقال آلابا برای کارنامه حرفه ای او نیز بسیار خوب خواهد بود. آلابا توانایی بازی در دفاع چپ، دفاع میانی و هافبک مرکزی را هم دارد. بایرن مونیخ نمی خواهد در ژانویه داوید آلابا را بفروشد و ترجیح می دهد او را تا سرانجام فصل داشته باشد

داوید آلابا تصمیم ندارد قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند و جدایی او از جمع باواریایی ها در تابستان 2021 بسیار احتمال دارد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ پیش تر گفته بود با توجه به حاصل نشدن توافق برای تمدید قرارداد، داوید آلابا در تابستان 2021 بایرن مونیخ را ترک می نماید. هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ می خواهد تا سرانجام فصل داوید آلابا را در اختیار داشته باشد و بنابراین فرضیه فروش او در ژانویه 2021 برای کسب درآمد، کاملا رد است. بایرن مونیخ ترجیح می دهد به جای کسب چند میلیون یورو از فروش آلابا، او را در ترکیب تیمش حفظ کند تا تعادل دفاعی این تیم بر هم نخورد.

داوید آلابا در مذاکرات خود با بایرن مونیخ به بن بست رسیده و این بازیکن مجددا به رئال مادرید لینک شده است. به نقل از مارکا، داوید آلابا در حال سپراندن آخرین سال قرارداد خود با بایرن مونیخ است و تا این لحظه مذاکرات تمدید قرارداد به بن بست رسیده است و باشگاه آلمانی پیشنهاد خود را پس گرفته است. این روزنامه اسپانیایی ادعا نموده که آلابا به رئال مادرید پیشنهاد شده است. مسئله مهمی که وجود دارد حقوق 20 میلیون یورویی سالانه این بازیکن 28 ساله است که به نظر نمی رسد با توجه به شرایط پاندمی کرونا رئال مادرید حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشد.

البته این نخستین باری نیست که داوید آلابا به رئال مادرید لینک می گردد. اما تفاوت این یکی با قبلی ها نماینده بازیکن است، در گذشته پدر آلابا این وظیفه را بر عهده داشت و حالا این کار بر عهده پینی زهوی است. پینی زهوی با سران رئال مادرید رابطه خوبی دارد؛ بر خلاف بایرن مونیخ. در هر صورت رئال مادرید قصد ندارد در ژانویه هیچ خریدی داشته باشد و به نظر می رسد که بودجه ای هم برای این پنجره در نظر نگرفته اند. بنا بر این ورود آلابا به رئال مادرید، مربوط به تابستان 2021 می گردد.

حسن صالح حمیدزیچ، عضو هیات اجرایی باشگاه بایرن مونیخ پیش از بازی با سالزبورگ، راجع به شرایط تمدید قرارداد یا جدایی داوید آلابا صحبت کرد و در این رابطه گفت: من می توانم هر آنچه که رخ داد را بگویم. ما با داوید وارد مذاکره شدیم و به او پیشنهادی را ارائه دادیم. او این پیشنهاد را رد کرد. 10 روز قبل، ما مجددا با او مذاکره کردیم و پیشنهاد بهتری را ارائه دادیم. ما به داوید و مدیر برنامه های او اطلاع دادیم که پس از اولتیماتوم معین شده (31 اکتبر) ما دیگر پیشنهادی ارائه نخواهیم داد. این کاری بود که ما انجام دادیم. روز شنبه، ما مجددا با مدیر برنامه هایش صحبت کردیم و روز یکشنبه سعی کردیم تا مجددا با داوید صحبت کنیم و ببینیم که قضیه از چه قرار است. من دیگر نمی دانم که چطور می توانیم با یکدیگر به توافق برسیم. ما پیشنهادی را ارائه دادیم و داوید آن را رد کرد. اکنون باید بپذیریم که او از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. ما در پست او بازیکنان خوبی از جمله بواتنگ، پاوار، لوکاس هرناندز و زوله را در اختیار داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رئال مادرید در تابستان آینده برای جذب داوید آلابا اقدام خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید در تابستان آینده برای جذب داوید آلابا اقدام خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید