هزینه سفر به بارسلونا ، شهری دیدنی در کشور اسپانیا

به گزارش وبلاگ مزدا 93، احتمالا بسیاری از شما خوانندگان و علی الخصوص علاقمندان به ورزش فوتبال با شنیدن نام بارسلونا اولین چیزی که به ذهنتان خطور می نماید، تیم فوتبال معروف این شهر است که اتفاقا با نام بارسلونا نیز شناخته شده است. البته باید گفت که این تنها علت معروفیت جاذبه های گردشگری بارسلونا نبوده چرا که احتمالا چیزهای دیگری نیز قبل از فوتبال برای شما تداعی کننده بارسلونا هستند که از جمله آن ها می توان به مراسم گاوبازی اسپانیایی با آن پارچه های قرمز معروف و یا حتی محله های قدیمی این شهر اشاره نمود. در ضمن این را نیز باید اضافه کرد که کریستوف کلمب با حمایت پادشاه اسپانیایی بود که توانست قصد به چنین اکتشاف بزرگی زده و قاره آمریکا را کشف کند. این شهر ویژگی های منحصر به فردی دارد که در کنار جاذبه های گردشگری بارسلونا توانسته تا صنعت گردشگری شهر بارسلونا و کشور اسپانیا را رونق بخشیده و به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان مبدل سازد که بسیار هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا را نیز در فهرست انتخابی خود قرار دهید. البته اگر می خواهید این شهر را برای سفر انتخاب کنید باید نکته ای را درباره هزینه سفر به بارسلونا بدانید که شهر گرانی را انتخاب نموده اید. اما اگر می خواهید با ویژگی این شهر معروف اروپایی اطلاعات سفر به بارسلونا و دانستنی های سفر به بارسلونا آشنا شوید، تا انتها با ما و خبرنگاران همراه شوید.

هزینه سفر به بارسلونا ، شهری دیدنی در کشور اسپانیا

اطلاعات سفر به بارسلونا : هر آنچه که قبل از سفر به بارسلونا درباره هزینه سفر به بارسلونا باید بدانید

برای ورود به این شهر و در واقع به کشور اسپانیا باید حداقل سه ماه به انقضای ویزا و پاسپورتتان مانده باشد. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ها اسپانیایی و کاتالان است. در خصوص حمل و نقل نیز احتیاج به هیچ گونه نگرانی نیست چرا که انواع وسایل نقلیه مانند تاکسی و اتوبوس به وفور در این شهر یافت می گردد. ضمناً برای پروازهایتان نیز فرودگاه بین المللی ال پرات (El Prat) آماده سرویس دهی به مسافران این شهر است. برای رسیدن به بارسلونا از تهران باید حدود 6 ساعت صبوری نموده تا پروازتان در بارسلونا فرود آید. در خصوص اختلاف ساعت این شهر با تهران نیز باید گفت ساعت این شهر با اختلاف 2 و نیم ساعت از تهران عقب تر بوده و در منطقه زمانی UTC/GMT +2 hours واقع شده است. ضمناً برای رانندگی نیز اصلا احتیاج به نگرانی نیست چرا که در کشور اسپانیا نیز مثل کشور خودمان ایران جهت رانندگی راست یعنی چپ فرمان بوده و از این رو مسئله ای با این امر نخواید داشت. این مهم در خصوص نوع برق شهری این شهر نیز صادق بوده و برق شهری نیز در بارسلونا مشابه کشورمان 220 ولت می باشد که به وسیله پریزهای دو سوکت قابل دسترس است. اگر خدایی نانموده در این شهر دچار حاثه ای شدید که به یکی از ارگان های پلیس، اورژانس و آتشنشانی احتیاج پیدا کردید، شماره های اضطراری این شهر بطور مشترک برای هر سه ارگان شماره 112 است. ضمناً کد کشور اسپانیا نیز +34 می باشد که احتمالا به آن نیز احتیاج پیدا خواهید کرد.

اطلاعات سفر به بارسلونا : چه زمانی به بارسلونا سفر کنیم که آب و هوا خوب باشد؟

اگر در پی برترین زمان از نظر آب و هوا به خاطر هزینه سفر به بارسلونا هستید، به چند نکته بهتر است توجه کنید. اول اینکه باید بدانید که این کشور دارای فصل هایی با مدت های فرق دارد. البته که همه فصل ها در این کشور قابل حس است اما مدت این 4 فصل به این توضیح است: زمان زمستان به مدت 3 ماه بوده و شامل ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه می گردد. زمان تابستان که در واقع بیشترین زمان را ازان خود نموده است، 6 ماه یعنی نیمی از سال بوده که در ماه های ماه می تا اکتبر اتفاق می افتد. با این تفاسیر فقط 2 ماه آوریل و نوامبر باقی می مانند که هر کدام به یک فصل اختصاص داده خواهند شد و به ترتیب فصول بهار و پاییز را تشکیل می دهند اما در خصوص بیشینه و کمینه دما در این ماه ها باید ماه ژانویه را با بیشینه دمای 14 و کمینه دمای 9 درجه سانتیگراد به عنوان سردترین ماه سال و ماه آگوست را با بیشینه دمای 29 و کمینه دمای 23 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین ماه سال معرفی کرد. اما به طور کلی باید گفت که کشور اسپانیا دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های مرطوب و ملایم بوده که این نشات گرفته از آب و هوای مدیترانه ای حاکم بر منطقه و کشور اسپانیا می باشد و این نکته تاثیر مهمی روی هزینه های سفر به بارسلونا دارد.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : برترین زمان برای سفر و رزرو هتل

اما اگر در پی برترین زمان از نظر هزینه های سفر به بارسلونا هستید، پیشنهاد ما فصول بهار و پاییز است که هتل ها جمعیت کمتری داشته و در پی مسافر هستند. البته نکته ای وجود دارد که بهتر است در خصوص این شهر بدانید و آن این است که اگر بتوانید رزرو هتل خود را دو تا هفت ماه قبل از سفر انجام دهید، شامل تخفیف 27 درصدی شده و به این ترتیب می توانید هزینه هتل را صرف جاذبه های گردشگری بارسلونا کنید. به تفکیک هر ماه ویژگی های سفر را می گوییم: اگر دنبال جمعیت مناسب و کم و البته آب و هوای خوب باشید، می توانید در ماه های می (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) و اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) هر دو را تجربه کنید. البته اگر از دوست داران باران هستید پیشنهاد ما ماه های اکتبر و نوامبر (9 آبان تا 9 آذر) می باشد که در این ماه ها می توانید به سواحل اقیانوس اطلس رفته و تجربه لذت بخش تماشای باران های شدید این منطقه را از بدست آورید. این نکات برای صرفه جویی در هزینه های سفر به بارسلونا کمک بزرگی است.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با هاستل و هزینه آن ها

حال برویم سراغ بحث شیرین اقامت و هزینه هایی که در بر می گیرد. بطور کلی باید بدانید که هزینه اقامت در بارسلونا به نسبت کشور خودمان بسیار بالا است. اما اگر بخواهید کمی هزینه های تان را کاهش دهید، می توانید به جای اقامت در هتل، هاستل های این شهر را انتخاب نمایید. در خصوص خود هاستل ها نیز تفاوت قیمت وجود دارد به قسمی که اگر مایل باشید از اتاق های خصوصی آن بهره ببرید باید برای یک اتاق دو تخته انتظار پرداخت شبی 55 یورو (247500 تومان) را داشته باشید. اما اگر بخواهید به فکر جیب خود باشید و شب را در خوابگاه های اشتراکی سپری کنید، هزینه ها را به شبی 15 یورو (حدود 67500 تومان) نیز می توانید کاهش دهید که البته این رقم برای هاستل های معروف بارسلونا از جمله Kabul و Hello BCN کمی بیشتر شده و شبی حدودا 30 یورو (135 تومان) هزینه دارند.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با هتل ها و هزینه اقامت در آن ها

حال اگر قصد اقامت در هتل های شهر بارسلونا و لذت بردن از خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا را دارید به این خاطر که این هتل ها معمولا از مرکز شهر دور هستند، احتمالا باید هزینه های کمتری داشته باشند. اما این فکر کاملا اشتباه بوده و اتفاقا هتل های بارسلونا با هزینه حدود شبی 60 یورو (270000 تومان)، قیمت تقریبا بالایی دارند. البته این هزینه ها باز هم به نسبت هزینه اقامت در کشور ما کم بوده و البته هزینه مذکور برای یک اتاق دو تخته است.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : میانه هزینه خورد و خوراک

اما نوبتی هم که باشد، نوبت می رسد به بحث دلپذیر خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا و برترین رستوران های بارسلونا. قبل از هر چیزی باید بدانید که بسته به اینکه چه غذایی را در این شهر میل می کنید، قیمت خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا فرق دارد. اگر بخواهید فکر جیبتان را نموده و به فست فود روی بیاورید، می توانید به شعب فست فودهای مک دونالد و Maoz در این شهر مراجعه نموده و با پرداخت حدود 6 یورو (27000 تومان) غذایتان را میل کنید. البته اگر بخواهید غذاهای اصیل اسپانیایی را تجربه کنید باید گفت که در این مورد خاص هزینه های بسیار زیادی را باید متحمل شوید چرا که حتی برای میل خوراک تاپاس که غذایی مقرون به صرفه و حاضری در اسپانیا محسوب می باشد، باید در حدود 13 یورو بپردازید که البته اگر به همراه نوشیدنی هم باشد با توجه به هزینه، تقریبا بالای نوشیدنی ها باید حدود 5 یورو دیگر پرداخت نموده و هزینه حدود 18 یورو را متحمل شوید اما اگر بخواهید کمی بیشتر خوش گذرانده و به فکر جیبتان نباشید می توانید به رستورانی لوکس رفته و با سفارش پائیا (Paella) که یکی دیگر از خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا است به همراه نوشیدنی و پیش غذا شب خوشی را سپری کنید اما در سرانجام باید انتظار پرداخت حدود 36 یورو را نیز داشته باشید. هر چند هزینه صرف غذا در رستوران های خوب بارسلونا حدود 24 یورو می باشد. اما همواره افرادی پیدا می شوند که می خواهند در هر جا آستین ها را بالا زده و به خودکفایی برسند. اینگونه افراد معمولا همه فن حریف هم هستند. بنابراین اگر به بارسلونا هم سفر کنند، می خواهند آشپزی را هم خود بر عهده گیرند. از آنجاییکه وبلاگ مزدا 93 همواره فکر همه چیز را می نماید، برای این افراد نیز پیشنهاد ویژه ای دارد. برای آشپزی در بارسلونا می توانند اقلام مورد احتیاج خود را تهیه نموده و بابت آن ها برای یک هفته تنها حدود 36 یورو پرداخت کنند. البته گفتنی است که قیمت مذکور برای یک نفر و مقدار کالری استاندارد مناسب وی حساب شده و با توجه به خرید بیشتر یا کمتر قیت ها افزایش یا کاهش خواهند یافت. بنابراین و با توجه به قیمت های بالای برترین رستوران های بارسلونا با این کار هزینه های سفر به بارسلونا را تا جای ممکن کاهش خواهند داد.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : هزینه های حمل و نقل

هزینه های دیگری که قبل از برترین رستوران های بارسلونا احتمالا همه شما به آن فکر می کنید، هزینه های حمل نقل است که ما چندی از آن ها را برایتان معرفی خواهیم کرد. بدون شک در هر جای دنیا هزینه حمل و نقل عمومی از قیمت بسیار کمتری برخوردار است. اگر در شهری سیستم حمل و نقل عمومی مدرن و سریعی وجود داشته باشد، می تواند حتی برترین گزینه نیز باشد. خوشبختانه شهر بارسلونا با وجود داشتن مترو و اتوبوس از این حیث بسیار غنی بوده و برای تهیه بلیت هر سفر 2 یورو باید پرداخت گردد. این در حالی است که با پرداخت 9 یورو می توانید یک بسته ده تایی بلیت را با تخفیف خوبی تهیه نموده و بهره ببرید.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : Barcelona Card تهیه کنید

اما اگر بخواهیم کمی هوشمندانه هزینه های سفر به بارسلونا را در کنار برترین رستوران های بارسلونا مدیریت کنیم، می توانیم از کارت های تخفیفی مثل Barcelona Card استفاده کنیم. با این کار اولا می توانید هر قدر که دلتان می خواهد سوار مترو و اتوبوس شده و از سیستم حمل و نقل عمومی با تخفیف بهره بگیربد. البته تنها این نیست بلکه این تخفیف ها شامل موزه ها، امکانات رفاهی و تفریح، فروشگاه ها و برخی رستوران های منتخب نیز می شوند که تخفیف واقعا هیجان انگیز است.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : از جاذبه های گردشگری رایگان بازدید کنید

هر چند بسکمک از هزینه ها از جمله هزینه های برترین رستوران های بارسلونا بسیار بالاست. اما اگر از علاقمندان به موزه گردی هستید باید این نوید را به شما داد که هر چقدر که بخواهید به موزه گردی در این شهر بپردازید چرا که موزه های شهر بارسلونا اکثرا رایگان بوده و بازدید از آن ها برای عموم نیز آزاد است. تازه فقط این نیست اگر احیانا با موزه ای روبرو شدید که رایگان نبود می توانید در اولین یکشنبه هر ماه که همه موزه های شهر به جز موزه تاریخ شهر که بعد از ساعت 3 صبح رایگان بوده، به بازدید خود بپردازید. زمان رایگان بودن موزه تاریخ شهر نیز بعدازظهر اولین شنبه هر ماه است. البته اگر جز گروه های مطالعاتی باشید در روز دیگری نیز از این فرصت می توانید بهره ببرید و زمان آن بعدازظهر چهارشنبه ها است.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : برای وعده ناهار، غذاهای دریایی میل کنید

اگر علاقمند به غذاهای دریایی هستید می توانید این غذاهای خوشمزه را با توجه به ساحلی بودن این شهر، در کنار سواحل آن میل کنید. البته پیشنهاد ما این است که حتی اگر خیلی هم به این نوع از غذاها در بین خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا علاقه ندارید حتما تست کنید. اگر هم به فکر جیبتان هستید و نمی خواهید هزینه های گزاف رستوران های ساحلی را متحمل شوید، منوهای ویژه ای وجود دارند که با پرداخت در حدود 9 تا 13 یورو یک وعده غذا را میل کنید و از تجربه میل غذا در سواحل اسپانیا جا نمانید.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با آثار آنتونی گادی

اگر از علاقمندان و یا متخصصان شاخه معماری باشید، به خوبی می دانید که در قرون اخیر گادی مشهورترین معمار اسپانیایی بوده است. احتمالا چیزی که راجع به این معمار معروف شنیده اید این است که پس از برخورد با تراموا جان خود را از دست داده و از این رو می توان گفت مرگ غم انگیزی داشته است. البته گادی با استفاده از عناصر طبیعت طرحی نو و سبکی ناب را در معماری به جا گذاشته است که کلیسای جامع ساگرادا فانیلیا، خانه کازا باتیو و کازا میلا از جمله آثار بزرگ وی به حساب می آیند که توصیه می گردد در سفر به بارسلونا از آثار معماری گادی تماشا کنید. البته علاقمندان به هنر به هیچ وجه این تجربه را در بین جاذبه های گردشگری بارسلونا با چیز دیگری عوض نمی کنند.

اطلاعات سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با موزه تاریخ بارسلونا

علاقمندان به موزه گردی می توانند تجربه ای بسیار ناب را در شهر بارسلونا داشته باشند. تصور کنید موزه ای که در کنار آن حدود 4000 مترمربع مکانی دیده می گردد که شامل آثار باقیمانده از رومیان است و این موزه جایی نیست جز موزه تاریخ بارسلونا که با هدف آشنایی با تاریخ ساخته شده و اهمیت شهر بارسلونا را به خوبی نشان می دهد. تازه فقط این نیست بلکه این امکان برای شما وجود دارد که از تورهای صوتی رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرند نیز بهره ببرید. فایده این تورها این است که اطلاعاتی دقیق و جزئی راجع به مکان را مورد نظر قرار می دهند که اطلاعات دیگر را تکمیل می نماید. در واقع کلکسیونی از امکانات رایگان برای موزه گردی در این کشور و شهر بارسلونا فراهم است.

دانستنی های سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با موزه پیکاسو

محال است اهل هنر باشید و شهر بارسلونا را بدون تماشا آثار پیکاسو ترک کنید. شما می توانید بیش از 3000 اثر هنری از این نقاش و هنرمند بزرگ را در موزه ای به نام وی که موزه پیکاسو است، ببینید و لذت ببرید. البته از آنجاییکه این نقاش اروپایی معروفیتی دنیای داشته و به قدری آثارش بزرگ و تماشای است که برای هر بیننده ای چه اهل هنر و چه غیر آن می تواند بسیار جالب توجه باشد.

دانستنی های سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با خیابان لارامبلا (La Rambla)

قدم زدن در خیابان آن هم اگر آن خیابان، خیابانی قدیمی با حس و حالی خاص باشد می تواند یکی از برترین تجربه های هر فردی تلقی گردد. خوشبختانه در شهر بارسلونا نیز این امکان برای شما عزیزان فراهم شده تا به خیابان لا رامبلا (La Rambla) رفته و از فضای پر انرژی آن بهره مند شوید. در واقع در این خیابان بسیار معروف بارسلونا فروشگاه ها و رستوران های گران قیمتی دیده می شوند که می توانند لذت های سفرتان را تکمیل کنند. عکس گرفتن، گوش دادن به موسیقی های خیابانی و صحبت با مردم محلی و البته خرید و سرو غذا تجاربی هستند که باعث شده اند تا هیچ گردشگری بازدید از آن را در بین جاذبه های گردشگری بارسلونا از دست ندهد.

دانستنی های سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با محله باری گوتیک (Barri Gotic)

تصور کنید در محله ای قدم می زنید که سرشار است از خیابان های طولانی و پرپیچ و خم که از سال ها پیش بر جا مانده اند. محله ای که سرشار است از کلیساها و میادین زیبا و قدیمی که حس سفر به عمق تاریخ را برای هر رهگذری تداعی می نماید. این منطقه محله باری گوتیک نام داشته که در واقع منطقه قدیمی شهر است و از جاذبه های گردشگری بارسلونا می باشد.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با کلیسای جامع شهر بارسلونا

اگر می خواهید بر روی بام یا ایوان کلیسایی بسیار قدیمی قدم زده و تجربه ای منحصر به فرد داشته باشید، پیشنهاد ما این است که به هیچ وجه کلیسای جامع شهر بارسلونا را از دست ندهید چرا که ممکن است این تجربه به یکی از ناب ترین تجربه های زندگی مبدل شده که تنها در بارسلون قابل تحقق است. برای تماشا این کلیسای بسیار مجذوب کننده و تماشای که در قرن 11 ساخته شده باید به محله باری گوتیک شهر بارسلونا سفر کنید و آن را در بین هزینه های سفر به بارسلونا لحاظ کنید.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی با فواره گادی

اگر از علاقمندان به تاریخ و اساطیر دنیا باشید شاید با نپتون که در اساطیر روم باستان به عنوان خدای آب و دریا شناخته می شده است و بعلاوه شیردال که موجودی با ویژگی های بدن شیر، سر عقاب (دال) و گوش اسب بوده است، آشنایی داشته باشید. برای تماشا چنین اساطیری فرصتی برای شما فراهم شده تا علاوه بر استراحت در پارک کویتادلا (Parc de la Ciutadella) به تماشای فواره گادی نیز بنشینید. این فواره در واقع این گونه طراحی شده که مجسمه نپتون و مجسمه های طلایی در بالای مجسمه های شیردال که نام دیگر آن ها گریفین است واقع شده و آب به وسیله این مجسمه های شیردال به داخل استخر ریخته می شوند و از جاذبه های گردشگری بارسلونا می باشد.

دانستنی های سفر به بارسلونا : هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با ساحل شهر بارسلونا

اما خبری خوش برای علاقمندان به دریا و تفریحات آبی که شاید حتی به همین منظور هم به کشور اسپانیا و شهر بارسلونا سفر نموده باشند. شما می توانید به ساحل بارسلونا رفته و در کنار این ساحل بزرگ آرام گیرید. البته این را نیز باید بدانید که این تنها شما نیستید که برای تماشا این ساحل راهی بارسلونا شده اید، بلکه افراد زیاد دیگری از جمله گردشگران و محلی ها برای این ساحل تجمع نموده اند. البته نکته دیگر نیز این است که شما می توانید علاوه بر تفریحات آبی به خوردن غذاهای خوشمزه ای که در برترین رستوران های بارسلونا سرو می شوند نیز بپردازید. پس ساحل گردی را در بارسلونا از قلم نیاندازید.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی با تله کابین

حال برویم به سراغ جایی که احتمالا افرادی که در پی هیجان هستند، برایشان مجذوب کننده است. این افراد معمولا علاقه زیادی به ارتفاع داشته و از همین رو احتمالا تله کابین می تواند احتیاج آن ها را بر آورده سازد. در بارسلونا نیز این امکان فراهم شده تا شما عزیزان به تفریحات محبوب خود بپردازید. ابتدا باید بالای برج Torre San Sebastian بروید که ارتفاع آن 78 متر می باشد و می تواند بسکمک از هیجانات شما را برآورده سازد. اما در واقع این ارتفاع بالاترین ارتفاع این مسیر نیست بلکه در مسیرتان به برجی می رسید که Torre Jaume نام داشته و دارای ارتفاع 107 متری است. در واقع برج Torre Jaume با این ارتفاع پیروز شده مقام دوم بلندترین برج پشتیبانی تراموا را از آن خود کند که البته هر دو برج Torre Jaume و Torre San Sebastian با بالابر به پایین ارتباط دارند. اگر در خصوص طول این تله کابین نیز بپرسید باید گفت که این تله کابین مسیری 1450 متری دارد که دو نقطه Montjuic و Barceloneta را به هم ارتباط می دهد. ضمناً اگر احیانا تمایل به صرف خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا هم داشتید این امکان به وسیله رستورانی که در برج Torre San Sebastian بوده، مهیا شده است.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی با آکواریوم

تماشای آکواریومی غول پیکر نیز می تواند یکی از جاذبه های گردشگری بارسلونا باشد که بسکمک از افراد به همین منظور به بارسلونا سفر کنند. اما چه چیز جالبی در این آکواریوم وجود دارد که بدین سان مورد توجه قرار گرفته است؟ در واقع در پاسخ این سوال باید گفت که تصور کنید آکواریومی با 35 مخزن مجزا وجود داشته که تونلی از بین همه این 35 مخازن عبور نموده و در داخل مخازن گونه های مختلف آبزیان نگه داری شد و برای بازدید عموم نشان داده می شوند. پس اگر تا الان تمایل پیدا نموده اید که از این آکواریوم غول پیکر تماشا کنید باید بدانید که برای ورود به مجموعه باید مبلغ 20 یورو را بپردازید که البته شاید کمی گران به نظر آید اما اگر عاشق چنین فضاهایی باشید دیگر برایتان گران تلقی نخواهد شد. با این حال اگر می خواهید شامل کمی تخفیف شوید، می توانید این بلیط را با قیمت 18 یورو یعنی با 10 درصد تخفیف به صورت آنلاین بخرید و این مکان از جاذبه های گردشگری بارسلونا می باشد.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی بامحله راوال (Raval)

ممکن است بسکمک از خانم ها تا اینجای مطلب مکان آرمانی خود را پیدا ننموده باشند. اما وقت آن فرا رسیده تا به خانم های محترم نیز مکانی معرفی کنیم که بیشتر در بارسلونا خوش باشند. این مکان که چنین ویژگی هایی دارد نمی تواند جایی جز محله ای پر از بوتیک های لوکس باشد. در واقع این محله که محله راوال نام دارد مکان آرامش بانوان است که تا دلشان می خواهد، بچرخند و خرید کنند. البته گفتنی است که این محله یکی از قدیمی ترین منطقه ها شهر بارسلونا و از جاذبه های گردشگری بارسلونا نیز هست.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی با قلعه مونژسیک (Montjuïc)

اگر می خواهید تجربه هنر و تاریخ را در کنار هم داشته باشید، برترین مکان در بارسلونا برای شما بازدید از قلعه مونژسیک (Montjuïc) است که در بالای تپه ای با همین نام یعنی تپه مونژسیک ساخته شده است. تجربه خاص این بازدید این است که ابتدا یک موسیقی زنده برایتان به اجرا در آمده و پس از آن به تماشای یک فیلم می نشینید که همه این ها بر روی تپه و در فضای باز صورت می گیرد. البته این را نیز باید اضافه نمود که این فیلم را روزهای دوشنبه، چهارشنبه و آدینه می توانید ببینید و در باقی ایام چنین خبرهایی نیست. پس زمان بازدیدتان را از پیش برنامه ریزی کنید تا چنین تجربه ای را از دست ندهید. ضمناً این را نیز باید بدانید که بازدید از قلعه بسیار قدیمی Montjuïc تنها در ماه های جولای یا آگوست امکان پذیر است و از جاذبه های گردشگری بارسلونا می باشد.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی با کوه منتسرات (Montserrat)

اما نوبتی هم که باشد نوبت می رسد به مکان محبوب و آرمانی علاقمندان به پیاده روی و کوهنوردی و تفریحات وابسته به آن که شاید حتی یکی از دلایل انتخاب بارسلونا برای سفر همین امر بوده است. در واقع رشته کوه منتسرات (Montserrat) در شهر بارسلونا برای همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن آنکه شما عزیزان با سفر به بارسلونا و بازدید از کوه منتسرات با یک تیر دو نشان را هدف گرفته و می توانید علاوه بر کوهنوردی و سیاحت به زیارتگاهی به نام مریم عذرای سیاه (Black Madonna) نیز رفته و سفر کاملی را تجربه کنید. برای این کار تنها کافی است سوار قطار شده و پس از مدت زمان 1 ساعت که از شهر بارسلونا خارج شدید، خود را در مقابل رشته کوه منتسرات و پارک آن ببینید. در واقع حتی اگر شما میل چندانی به پیاده روی و کوهنوردی نیز ندارید پس از چند روز اقامت در شهر بارسلونا و تماشا شلوغی های این شهر بد نیست برای ساعاتی هم که شده از این شلوغی شهر فاصله گرفته و خودتان را در دامن طبیعتی بکر و بدور از هیاهو و همهمه زندگی شهری رها کنید. پس کوهنوردی در بارسلونا را در بین جاذبه های گردشگری بارسلونا از یاد نبرید.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی با رژیم غذایی در شهر بارسلونا

حال وقت آن رسیده تا کمی راجع به خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا و تنوع بسیار زیاد آشپزی آن ها صحبت کنیم. شاید شنیده باشید که جز جدایی ناپذیر خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا گوجه، روغن زیتون و سیر بوده که همراه با غذاهای دریایی رژیم غذایی این مردم را تشکیل می دهند.

دانستنی های سفر به بارسلونا : آشنایی با غذای سالاد ماهی نمک سود (Esqueixada)

شاید در سفر به اسپانیا با سالادی روبرو شده باشید که از ترکیباتی چون ماهی روغن، گوجه، پیاز، روغن زیتون، سرکه، نمک و گاهی زیتون و تخم مرغ تشکیل شده است. نام این سالاد سالاد ماهی نمک سود (Esqueixada) یا همان اسکیسادا بوده که به خاطر طبیعت آن در فصل تابستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با غذای سرسوئلا (Sarsuela)

اما علاقمندان به غذاهای دریایی که دوست دارند غذاهای متنوع سایر ملل را نیز امتحان کنند، به هیچ وجه سرسوئلا را از دست ندهند. این افراد اگر بدانند که این غذا شامل انواع ماهی ها، خرچنگ، میگو، ماهی مرکب، صدف سیاه، صدف دو کفه ای، خارچنگ و شاه میگو بوده برای امتحان آن مصممتر خواهند شد به ویژه این که برای مزه دار کردن و تفت دادنشان نیز ظرفی انتخاب می گردد که درون آن روغن زیتون، گوجه، لیمو، فلفل قرمز، ادویه و حتی در برخی مواردی آرد و همبرگر نیز به چشم می خورد و از خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا می باشد.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با غذای پا امب تومکت (Pa amb tomaquet)

شاید اگر ترکیبات این غذا را بشنوید در ابتدا از امتحان آن منصرف شوید چرا که ترکیبات آن تنها نان و گوجه است. در واقع پا امب تومکت (Pa amb tomaquet) نیز نان و گوجه معنا می گردد اما باید این نکته را یاد آوری کرد که در بسکمک از موارد زیبایی و البته خوشمزگی در سادگی است. در واقع پس از اینکه نان تست یا ساده بوسیله روغن زیتون یا نمک طعم دار شدند، سطحی از گوجه روی آن ها را گرفته و حتی در صورت تمایل قدری سیر نیز قبل از افزودن گوجه روی آن ریخته و ترکیبی بسیار خوش طعم را فراهم می آورند. پس بی علت نیست که این غذای ساده تا این حد در بین خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا هوادار دارد.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با غذای فیدیئودا (Fideua)

ترکیب نودل، ماهی، و میگو از آن دسته از ترکیباتی به شمار می رود که بسیار عجیب بوده و شاید تنها در کشور اسپانیا مورد استفاده قرار بگیرد. نام این غذا فیدیئودا (Fideua) بوده و به پائیا نیز شباهت دارد.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با غذای کلسوتادا (Calcotada)

علاقمندان به پیاز بدون شک اگر غذایی را بیابند که ماده اصلی آن پیاز باشد، از آن استقبالی ویژه خواهند کرد. به ویژه اگر پیاز به کار برده شده نوعی پیازچه بومی اسپانیا با نام کلکوت باشد، که برای تهیه آن کلکوت را کباب نموده و در سرانجام همراه سس رومسکو نوش جان می کنند و از خوشمزه ترین غذاهای بارسلونا در برترین رستوران های بارسلونا می باشد.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با رستوران الکیمیا

شاید یکی از دلایلی که رستوران الکیمیا را در کسب جوایز بسیار کمک نموده است، منوی متنوع آن باشد. این منو که دارای غذاهای اروپایی، مدیترانه ای، اسپانیایی و حتی غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز هست می تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد. ضمن این که معروفیت و معروفیت زیادی نیز دارد.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با رستوران Botafumeiro

اگر می خواهید غذاهای دریایی اسپانیا را با برترین کیفیت ممکن و در فضایی بسیار دل انگیز میل نمایید، پیشنهاد ما رستوران Botafumeiro بوده که در حوزه خود و در میان رستوران های دریایی شهر یکی از برترین رستوران های بارسلونا است.

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با رستوران کن سوله (Can Sole)

علاقمندان به غذای محلی پائیا که از محبوب ترین طعم های اصیل کشور اسپانیا است، می توانند این غذا را در رستوران کن سوله (Can Sole) که از برترین رستوران های بارسلونا است، میل کنند

هزینه سفر به بارسلونا : آشنایی با رستوران حس پنجگانه

بدون شک شما نیز با شنیدن نام منحصربفرد این رستوران کنجکاو شده اید که اندکی راجع به آن بدانید. در واقع ویژگی منحصربفرد این رستوران این است که منوی آن دارای قسمت های 6 پرس و 4 پرس که البته گران نیز به نظر می آیند، بوده و همین امر به همراه کیفیت آن علت معروفیت این رستوران در بین برترین رستوران های بارسلونا جالب شده است.

منبع: همگردی

به "هزینه سفر به بارسلونا ، شهری دیدنی در کشور اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به بارسلونا ، شهری دیدنی در کشور اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید