رگبار باران و رعد برق در بخش هایی از کشور ، تهران و چند استان دیگر از امروز تا چهارشنبه گرد و خاکی می شوند ، گرم تر شدن هوا در این منطقه ها

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق، وزش باد، خیزش گرد و خاک، گرم شدن هوا و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشو اطلاع داد.

رگبار باران و رعد برق در بخش هایی از کشور ، تهران و چند استان دیگر از امروز تا چهارشنبه گرد و خاکی می شوند ، گرم تر شدن هوا در این منطقه ها

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت که امروز (شنبه ) در منطقه های از شمال غرب کشور، استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی ، وزش باد شمالی ، کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد. بعلاوه ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد و در سایر منطقه ها کشور جوی پایدار مستقر است.

یکشنبه در شمال آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان و مازندران بارش ادامه خواهد داشت و در منطقه ها ذکرشده واقع در جنوب شرق کشور رگبار پراکنده رخ می دهد.

ضمناً ، طی 2 روز اخیر دریای خزر مواج است.

به تدریج دوشنبه از اندازه ناپایداری در کشور کاسته شده و فقط رگبارهای ضعیف در منطقه ها بیان شده انتظار می رود.

سه شنبه و چهارشنبه در غالب منطقه ها کشور جوی پایدار حاکم می گردد. روند افزایش نسبی دما به ویژه در شمال غرب ، سواحل شمالی و بعلاوه در استان های ایلام، خوزستان و بوشهر پیش بینی می گردد.

بعلاوه، امروز در شمال شرق ، شرق ، دامنه های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز، منطقه های از مرکز و غرب کشور وزش باد افزایش می یابد و سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می گردد که این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت .

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار باران و رعد برق در بخش هایی از کشور ، تهران و چند استان دیگر از امروز تا چهارشنبه گرد و خاکی می شوند ، گرم تر شدن هوا در این منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد برق در بخش هایی از کشور ، تهران و چند استان دیگر از امروز تا چهارشنبه گرد و خاکی می شوند ، گرم تر شدن هوا در این منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید