زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را از دست ندهید

به گزارش وبلاگ مزدا 93، لوکزامبورگ با وجود مساحت بسیار کم خود لیست بلند بالایی از شهرها و روستاهای دیدنی و شگفت انگیز در خود دارد. شهرهای این کشور بسیار کوچک تلفیقی از معماری تاریخی و افسانه های فانتزی را در دل خود پنهان نموده اند. اگر به تاریخ و ادبیات غنی اروپا و علی الخصوص فرانسه علاقمند باشید سفر به لوکزامبورگ را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مقاله شما را با گوشه ای از زیبایی های این کشور کوچک که در دل اروپا و در همسایگی فرانسه قرار گرفته است آشنا می کنیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را از دست ندهید

ویاندن

این دهکده کوچک در شمال شرقی کشور لوکزامبورگ واقع شده است. در این شهر کوچک می توان آمیزه ای از معماری قرون وسطی و رنسانس را در کنار همدیگر دید و در سایه کلیساهای قدیمی و برج های باستانی در میان پیاده راه هایی برآمده از عصر تاریکی در اروپا قدم زد. ویاندن تابستان های گرم و زمستان های بسیار سردی دارد و این یعنی در هر فصلی می توان تفریحات منحصربفرد را در این منطقه تجربه کرد.

رِمیک

بازهم صحبت از یک شهر دیگر در کنار رودخانه هست. این شهر بسیار کوچک هم همچون بسیاری از شهرهای کشور لوکزامبورگ رودخانه ای را در آغوش خود گرفته است. این رودخانه علاوه بر این که منبع حیات در این دهکده است، جانی دوباره به صنعت گردشگری و توریسم در منطقه می­دهد.

مامِر

این دهکده کوچک تنها چند کیلومتر با شهر لوکزامبورگ مرکز این کشور فاصله دارد و از این منظر موقعیت بسیار خوبی برای گردشگری دارد. این شهر کوچک دارای یک مکان باستانی است که محل زندگی قبیله سِلتیک بوده است. اولین شواهد سکونت در این منطقه متعلق به سال 960 میلادی است. مامِر زیبایی هایی زیادی از جمله قلعه ای باستانی، حمام رومی و کلیسای معروف جان تعمیددهنده را در دل خود نگهداشته است.

ویلتز

یکی از زیباترین منطقه ها اروپا برای برقراری کمپ های تفریحی این شهر کوچک است. کمپ هایی در دل طبیعت بی نظیر و جنگل های انبوه این منطقه واقع شده اند که جان تشنه هر مشتاق به طبیعتی را سیرآب می نماید. یکی از تفریح های توریستی در ویلتز مربوط به فستیوال ها و گردهمایی های عمومی است که در آن موسیقی و هنرهای محلی به حد اعلا نمایش داده می شوند و فرهنگ مردم کشوری کوچک را به جهانیان می­شناسانند.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید