سردرگمی تیم بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در توکیو

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: بعد از کسب سهمیه پارالمپیک در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند برای اجرای برنامه های این تیم منتظر تصمیم ستاد بازیهای پارالمپیک 2020 هستیم تا تکلیف این تیم برای اعزام به توکیو معین گردد.

سردرگمی تیم بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در توکیو

مازیار میرعظیمی در گفت وگو با وبلاگ مزدا 93، درباره شرایط تیم بسکتبال با ویلچر پس از کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در تایلند اضافه نمود: هر چند هدف گذاری ما در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند صندلی قهرمانی بود اما متاسفانه به خاطر ناداوریها این صندلی را از دست دادیم و در سکوی سوم قرار گرفتیم. البته این که با کسب این صندلی تیم به توکیو اعزام می گردد یا خیر تعیین نیست و بستگی به تصمیم ستاد بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو دارد.

وی گفت: این تیم در شرایطی سوم آسیا شد که 5 بازیکن لژیونر آن چون درگیر تیم های اروپایی خود بودند امکان همراهی تیم را در اردوهای تدارکاتی نداشتند و تنها در جریان بازی های آسیایی به تیم ملحق شدند. به هر صورت آرزو می کنم زحمات و کوشش تیم طی چند ماه اخیر بی نتیجه نماند و شرایط اعزام آن به توکیو از سوی کمیته ملی پارالمپیک فراهم گردد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر درباره برنامه های این تیم اضافه نمود: تا زمانی که تکلیف تیم برای حضور در پارالمپیک توکیو تعیین نگردد هیچ برنامه ای برای این تیم قابل اجرا نیست. ما منتظر تصمیم کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا برنامه های خود را برای آماده سازی تیم ارائه دهیم.

میرعظیمی اعلام نمود: این تیم در قهرمانی دنیا 2018 چهارم شد و در بازی های پاراآسیایی جاکارتا به عنوان قهرمانی دست یافت. امید زیادی به قهرمانی تیم در تایلند داشتیم که متاسفانه این موفقیت حاصل نشد. به هر صورت امیدواریم که ستاد بازی های پارالمپیک توکیو نظر مثبتی نسبت به اعزام این تیم داشته باشد.

وی اضافه نمود: با توانمندی بالایی که بازیکنان تیم ملی بسکتبال باویلچر دارند در صورت اعزام به توکیو شایستگی قرار دریافت بر روی سکو را خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر در خاتمه پیرامون این پرسش با توجه به مشکلاتی که بازیکنان از نظر ویلچر دارند آیا برنامه ای برای استانداردسازی و به روز کردن ویلچرهای بازیکنان دارید یا خیر؟ گفت: این مساله بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد که تیم را به توکیو اعزام کند یا خیر؟ در صورت اعزام و تامین منابع اقتصادی قبل از هر کار به دنبال استانداردسازی ویلچرهای بازیکنان خواهیم بود. زیرا بیشتر ویلچرها قدیمی و مناسب بازی های پارالمپیک توکیو نیستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سردرگمی تیم بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی تیم بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید