سمیعی: با استراماچونی به توافق رسیدیم

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما با همه طلبکاران از جمله استراماچونی توافق کردیم تا یک تاریخی طلب هایشان را پردداخت کنیم.

سمیعی: با استراماچونی به توافق رسیدیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مزدا 93، فرشید سمیعی پس از پیروزی 6 بر یک مقابل هواداردر جمع وبلاگ مزدا 93 در خصوص جور شدن طلب استراماچونی گفت: امروز از صبح جلسه ای با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم خیلی حمایت کردند و لطف کردند و یاری کردند. امیدوارم با حمایت هایی که شده است به نتیجه برسیم و جلساتی که برگزار شده این بدهی پرداخت گردد.

وی در خصوص اینکه چقدر به حل این پرونده امیدوار است، گفت: ما کارهایش را انجام داده ایم مدارک و مستندات لازم تا فردا آماده می گردد و ارائه خواهد شد و امیدوارم تا 72 ساعت آینده این مبلغ آماده گردد.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه برخلاف نظر شما بعضی کارشناسان می گویند استقلال از آسیا حذف شده است، مطرح نمود: شما به یک نکته توجه کنید که آن هم مهلت بارگذاری مدارک است که 31 فروردین است، ولی کمیته صدور مجوز حرفه ای بعد از 25 خرداد این مدارک را آنالیز می نماید. این زمانی که در این وسط موجود است برای برطرف نقایص، معایب و هدایت ها است پس می توان از آن استفاده کرد. حتماً نباید مدارک مالی ارائه می شد باید توافق ها هم ارائه می شد. بعضی ها طلب ها را پرداخت نکردند و توافق کردند ما هم با بعضی طلبکاران توافق نموده بودیم که اکنون به آن توافق ها عمل می کنیم ما با همه طلبکاران از جمله استراماچونی توافق کردیم تا یک تاریخی طلب هایشان را پردداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه پس با این شرایط به حضور در آسیا امیدوارید، گفت: بله، انشاءالله، اگر مغایرتی تفسیر از قانون نداشته باشیم. قانون در خصوص توافق قبل از 31 مارس قانون سکوت نموده است. امیدوارم تفسیر قانون به سود ما باشد.

سمیعی در خصوص اینکه آقای مهدی تاج خیلی از این مسئله ناامید هستند، مطرح نمود: قوانین AFC اجازه نمی دهد به غیر از کمیته صدور مجوز حرفه ای صحبت کند چه در خصوص تأیید یا چه در خصوص رد آن، اصلاً همین صبحت های خارج از زمان بود که باعث حذف استقلال از آسیا شد. ما پارسال بدهی نداشتیم، اما ایراد هایی مبنی بر مالکیت مشترک و پرداخت بدهی از حساب های بسته باعث شد که از 36 موردی که مربوط به درجه A بود 15 موردش را نتوانیم پاس کنیم و تیم های دیگر خیلی بیشتر از 15 آیتم داشتند، اما فقط بحث بدهی نیست. مسائل دیگری هم وجود دارد.

وی در خصوص اینکه شما گفته اید استقلال به این خاطر حذف شده که وزارت ورزش فقط می تواند یک تیم را سرپرستی کند، گفت: من چنین صحبتی ننموده ام، اما این صحبت که الان یک تیم حذف گردد و تیم دیگر برای حضور در آسیا مسئله ای ندارد، کذب است. به تمام مدارک تیم ها در یک زمان از 25 خرداد به بعد رسیدگی می گردد هیچ تیمی اکنون حذف نشده است. ممکن است تیمی از الان برود که مدارک کامل نبوده وناقص بوده است، اما اینکه یک تیم اکنون حذف گردد و یک تیم دیگر بعداً به مدارکش رسیدگی گردد اصلاً چنین چیزی نیست مدارک تیم ها با هم آنالیز و شرایطبا هم سنجیده می گردد.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص شرایط طلب بازیکنان و اینکه یامگا به استقلال اخطار داده است، گفت: بله، یامگا به باشگاه اخطار داده است. امیدوارم این مبلغ طلب او به زودی پرداخت گردد.

وی در خصوص اینکه طلب یامگا چقدر است، گفت: نمی توانم آن را بگویم.

سمیعی در خصوص اینکه یکی از دلایل حذف استقلال و پرسپولیس مالکیت در فصل گذشته بود، گفت: معین است که مالکیت مال دولت است، اما وقتی تیم ها به خصوصی سازی می روند و به هیأت واگذاری می روند مالکیت همه تیم ها به وزارت اقتصاد واگذار می گردد.

وی در خصوص صحبت های ساپینتو در خصوص مطالباتش مطرح نمود: ساپینتو نهایت همکاری را با ما داشته و بعلاوه از بازیکنان هم باید تشکر کنم. بازیکنان با وجود اینکه دچار مسائل مالی بودیم خیلی خوب جنگیدند واز حیثیت استقلال دفاع کردند واقعاً از آن ها متشکریم، شرمسار آن ها شدیم و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت بعد از پرداخت بدهی های مهم که در فهرست AFC است پرداختی به بازیکنان هم انجام گردد.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه اسپانسر برای حل مشکل استقلال قول مساعدت داده است، گفت: بله، قول داده اند مگر اینکه اتفاق نادری بیفتد که این کار انجام نگردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سمیعی: با استراماچونی به توافق رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: با استراماچونی به توافق رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید