شهردار تهران: آماده همکاری با دولت هستیم ، 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری ارتباط دارند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، شهردار تهران گفت: درباره نکاتی که معاون رئیس جمهور مبنی بر همکاری مشترک با شهرداری اعلام نمود، ما نیز آمادگی کامل داریم.

شهردار تهران: آماده همکاری با دولت هستیم ، 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری ارتباط دارند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، علیرضا زاکانی که در آیین گرامیداشت روز کارمند در برج میلاد گفت: همبستگی و ارتقاء سطح خدمتگزاری ما اهمیت ویژه و بسزایی دارد و این خدمتگزاری همکاران و همراهانی خواهد داشت؛ چراکه در یک چهار ضلعی بین شهر، شهروندان، خدمتگزاران و مدیریت شهری قرار داریم و این مربع بناست اتفاق بزرگی را رقم بزند.

وی یادآور شد: ما چند تحول را در شهرداری دنبال می کنیم که تحول اول ناظر بر مجموعه مدیریت شهری و اراده شورای ششم و مدیریت برگرفته از آن، ارتقاء مجموعه شهرداری از نهاد خدمتگزار به نهاد اجتماعی است.

زاکانی اضافه نمود: پس از تحول درون زا، تحول فناورانه دومین رویکرد ما در ارتقاء خدمتگزاری و ارائه الگوی شهر هوشمند است. ما یک شهر هوشمند را برای همیاری بین خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان دنبال می کنیم. در بخش سوم به کالبد، هویت شهر، ایجاد ایمنی و آسایش و آرامش شهر توجه داریم که اثرات منطقه ای و جهانی خواهد داشت .

در این مراسم با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، علیرضا فخاری استاندار تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و دیگر مدیران شهری، از کارمندان برتر شهرداری تهران تقدیر شد و از نشان بهشت، جایزه تحول و تعالی و شناسنامه شغلی کارکنان ثابت شهرداری تهران رونمایی شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهردار تهران: آماده همکاری با دولت هستیم ، 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری ارتباط دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران: آماده همکاری با دولت هستیم ، 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری ارتباط دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید