شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت

به گزارش وبلاگ مزدا 93، پس از کنار گذاشتن الهلال عربستان از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2020 گویا این بار باید در انتظار کناره گیری یک تیم دیگر از این کشور باشیم، این بار تیم النصر عربستان نزدیک به اخراج از این بازی ها شده است.

شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مزدا 93، در حالی که سه گروه از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2021 در کشور عربستان برگزار می گردد انتظار می رفت تیم های عربستانی حاضر در این بازی ها از مسونیت بیشتری جهت ابتلا به بیماری کرونا برخوردار باشند و البته رعایت پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل تری در دستور کار خود قرار دهند اما باز هم از رسانه رسمی این باشگاه خبر رسید که تیم النصر عربستان حالا در آخرین آزمایشی که به انجام رسانده است 9 عضو کرونایی را در کاروان خود به همراه دارند. این در حالیست که پیش از این خبری مبنی بر ابتلای سه بازیکن این تیم به کرونا منتشر شده بود اما حالا این باشگاه اقدام به معرفی بیشتری از مبتلایان به کرونا در کاروان خود کرد.

برد جونز، فراز البریکان، عبدالرحمن العبید، اسامه الخلف، عبدالعزیر علاوی نام پنج بازیکن تیم النصر است که به همراه محمد منان مترجم باشگاه، عبدالله قشعمی عضو تیم فیزیوتراپی، ادریس علی تدارکاتچی تیم و بغدان پزشک النصر 9 نفری هستند که باید به دلیل ابتدا به ویروس کرونا نسبت به ترک اردوی این تیم اقدام نمایند.

در جریان رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 تیم الهلال عربستان با شرایطی مشابه با دارا بودن 10 بازیکن کرونایی مجبور به کناره گیری رقابت شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید