صالحی امیری: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون فوتبال تاکید نمود که این فدراسیون باید بدنبال پس دریافت میزبانی ایران باشد.

صالحی امیری: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و تبریک سال جدید شمسی به مردم عزیز ایران گفت: امیدوارم در سال نو، نگاه نو، تحول، اخلاق مداری، همدلی، همنوایی و هگرایی سرلوحه کار ما باشد. در سال جدید ملت عظیم از این بیماری عظیم نجات پیدا کند تا لبخند را بر لبان ملت ببینیم و دل ملت ایران شاد باشد.

وی ادامه داد: امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافتم تا ضمن تبریک به برادر عزیزم، انتصاب ایشان را عزیزی خادم آرزوی موفقیت داشته باشم. امیدوارم با انگیزه، نشاط و جدیتی که دارند در جهت پر مشقتی که شروع نموده اند، به نتیجه مثبتی منتهی گردد. هر چند که در ابتدای را با مشکلاتی روبرو شدند اما باور دارم با اراده و انگیزه ای که وجود دارد، از این جهت سخت عبور خواهند کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند و حق مطلب را ایفا نماید. ایران عظیم در آسیا و دنیا به مانند نگینی می درخشد و هیچکسی نمی تواند چهره تابناک ایران را مخدوش کند. در حوزه فوتبال نیز جامعه ما علاقمند به این رویداد است و میزبانی حق ملت ایران است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تلاشهای وسیعی شروع شده است که امیدوارم به نتیجه مثبت منجر گردد. وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک، وزارت امور خارجه و مجموعه نظام در این جهت با فدراسیون همکاری خواهند کرد.

صالحی امیری در مورد تیم ملی امید گفت: در حوزه تیم ملی امید نیز مذاکرات مثبتی داشتیم. قرار است به صورت مشترک همکاری های خود را با فدراسیون فوتبال ادامه دهیم .در هزینه ها مشارکت داشته باشیم و آن را تقبل خواهیم کرد.هر نوع حمایتی که می تواند به توسعه و موفقیت تیم ملی امید یاری کند، دریغ نخواهیم کرد و این یک رسالت برای کمیته المپیک است.

وی در سرانجام گفت: فدراسیون فوتبال باید در حوزه بین الملل فعال تر ظاهر گردد. ظهور فعال و اکتیو فدراسیون در عرصه بین الملل به منزله دفاع از حقوق فوتبال ایران در عرصه آسیا و دنیا است و قدم اول نحوه روبرو با پرونده ای است که امروز AFC برای ایران ایجاد نموده است. خوشبختانه در مدت کوتاه، رئیس فدراسیون با استراتژی مقاومت و دفاع از حقوق ملت قدم های مثبتی برداشته است. باید دیگران بدانند با رفتار سیاسی و زیاده خواهی نمی توانند اراده خود را بر ملت تحمیل نمایند. برای ایشان و همکاران و مجموعه فوتبال ایران که یکی از کانون های اصلی نشاط ملی است، ارزوی عزت و سلامت در سال جدید دارم

منبع: خبرگزاری پانا

به "صالحی امیری: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید