عکاس محبوب اینستاگرام در واقع با هوش مصنوعی پرتره ها و عکس های زیبای خود را ایجاد می کرد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، یک عکاس محبوب که تقریباً 30000 دنبال کننده در اینستاگرام منتشر نموده بود، اعتراف نموده که پرتره های او در واقع به وسیله هوش مصنوعی (AI) فراوری شده اند.

عکاس محبوب اینستاگرام در واقع با هوش مصنوعی پرتره ها و عکس های زیبای خود را ایجاد می کرد

جاش آوری از اکتبر سال گذشته عکس های زیبای خود را منتشر می کرد و مخاطبان خود را فریب می داد تا تصور نمایند پرتره های او واقعی هستند. او حتی تجهیزات دوربینی که استفاده به ظاهر استفاده می کرد یعنی یک Nikon D810 با لنز 24-70 میلی متری را هم پای عکس های منتشر می کرد.

اوری می گوید که ظاهرا قصد داشت مردم را فریب دهد و گفت: آیا افرادی که در عکس ها آرایش می نمایند این موضوع را افشا می نمایند؟ در خصوص جراحی زیبایی چطور؟ هر عکس مد تجاری اندازه زیادی وییراش فتوشاپی دارد، حتی اجزای بدن افراد مشهور روی جلد مجلات به شدت دستکاری می گردد

فالوورهای اینستاگرام اوری از کارهای او بسیار تعریف و تمجید می کردند.

یکی از عکاسان به اصطلاح واقعی پای یکی از عکس های او نوشته بود: از شما برای الهاماتی که روز به روز با پرتره فوق العاده خود ارائه می دهید، سپاسگزارم. من می ایستم، نگاهی طولانی می اندازم، فکر می کنم و مطمئناً از هر پستی که به اشتراک می گذارید یاد می گیرم.

و اوری به جای اعتراف به غیر معتبر بودن کارش می گوید با اعتماد به نفس در پاسخ نوشته بود: بسیار سپاسگزارم که برای به اشتراک گذاشتن آن وقت گذاشتید. معنی زیادی دارد.

آوری ظاهراً به تقریباً هر نظری مثبت پاسخ می داد و تشکر می کرد. خواننده هایش او را مهربان می دانستند و بابت پقتی که برای پاسخ دادن می گذاشت، تشکر می کردند.

آوری بعلاوه به وسیله هشتگ های خود مثل #عکس سیاه و سفید، #پرتره، #عکس پرتره و غیره، فریب می داد. البته او او گهگاه از #AI یا #Digitalart استفاده می کرد، اما این هشتگ ها در دریایی از هشتگ های دیگر گم می شدند.

او حالا می گوید که 95 درصد مردم متوجه تصنعی بودن عکس ها نمی شوند. من صادقانه در تعارض هستم. هدف اولیه من این بود که مردم را فریب دهم تا هوش مصنوعی را به نمایش بگذارند و سپس مقاله ای در خصوص آن بنویسم. اما بعدش دیدم به یک مرجع هنری تبدیل شده ام و نظرم تغییر کرد.

آوری شرح می دهد که برای نزدیک به 180 پست خود، 14000 عکس با Midjourney ایجاد نموده است.

یعنی به ازای هر عکس او 85 تصویر ایجاد می نماید تا یکی که کامل و زیبا و بیٰ نقص است را به اشتراک بگذارد.

بعد او عکس را با Adobe Lightroom و فتوشاپ ویرایش می نماید.

او می گوید ایجاد عکس هایی که طبیعی به نظر برسند کار چندان ساده ای نیست و فرآیند خلاقیت هنوز در دستان هنرمند یا عکاس است، نه کامپیوتر.

منبع: یک پزشک

به "عکاس محبوب اینستاگرام در واقع با هوش مصنوعی پرتره ها و عکس های زیبای خود را ایجاد می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاس محبوب اینستاگرام در واقع با هوش مصنوعی پرتره ها و عکس های زیبای خود را ایجاد می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید