هوش مصنوعی

رونمایی از دو موشک نو سپاه با یک تکنولوژی ویژه، عکس

موشک قدیر و فتح با فناوری هوش مصنوعی، دو موشک نقطه زن یکی از نوع کروز دریایی و دیگری از خانواده بالستیک های تاکتیکی نقطه زن که قرار است خواب را به چشم دشمنان نمایند.

11 مرداد 1402

سونی از دوربین A6700 با تمرکز بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

سونی از دوربین بدون آینه A6700 APS-C نو خود رونمایی کرد تا پیشرفت های کلیدی فوکوس اتوماتیک مبتنی بر هوش مصنوعی را از سری فول فریم خود، به سری اصلی و ارزان آلفا A6000 بیاورد.

22 تیر 1402

اپل واچ بخریم یا گلکسی واچ؟

امروز قصد داریم در خصوص مقایسه کلی از دو برند مشهور تکنولوژی و در حوزه ساعت هوشمند، یعنی اپل واچ و سامسونگ واچ آنالیز کنیم. اگر هنوز نمی دانید که در ابتدا کدام یک از این 2 برند مناسب برای خرید هستند، امروزه به صورت جامع و کلی به این موضوع خواهیم پرداخت.

14 تیر 1402

OpenAI از اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای iOS رونمایی کرد

شرکت OpenAI از اپلیکیشن iOS برای ChatGPT ررونمایی نموده و وعده داد که نسخه اندروید آن هم به زودی عرضه گردد. این اپلیکیشن برای استفاده رایگان است، تاریخچه چت را با وب همگام سازی می نماید، و دارای ورودی صوتی است که به وسیله مدل تشخیص گفتار منبع باز OpenAI Whisper پشتیبانی...

31 اردیبهشت 1402

کارمندان اپل هم این برنامه آیفون متنفر هستند!

زومیت نوشت: منابع مطلع می گویند کارمندان اپل دستیار صوتی سیری را جدی نمی گیرند و نسبت به آینده آن شک و تردید دارند.

8 اردیبهشت 1402

عکاس محبوب اینستاگرام در واقع با هوش مصنوعی پرتره ها و عکس های زیبای خود را ایجاد می کرد

یک عکاس محبوب که تقریباً 30000 دنبال کننده در اینستاگرام منتشر نموده بود، اعتراف نموده که پرتره های او در واقع به وسیله هوش مصنوعی (AI) فراوری شده اند.

3 اسفند 1401

آیا باید از رشد هوش مصنوعی تا سال 2030 نگران باشیم؟ ، 37 درصد کارشناسان می گویند بله!

رشد هوش مصنوعی هر لحظه چشمگیرتر می گردد و بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری نگران هستند که این رشد با مخاطراتی همراه باشد.

7 دی 1401

دور نو حمایت ایرانسل از پژوهش های دانشگاهی شروع شد

ایرانسل، در ادامه حمایت از پژوهش های دانشگاهی، لیست اولویت های پژوهشی خود را منتشر کرد.

9 آبان 1401

تمرین مصاحبه شغلی با هوش مصنوعی گوگل

با این حال، هنوز سؤالاتی کلی برای مصاحبه شغلی در این سایت وجود دارد و گوگل میخواهد این ابزار را برای یاری به داوطلبان بیشتری توسعه و توسعه دهد. لازم به ذکر است که این ابزار در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است.

31 مرداد 1401

این ها عکس واقعی نیستند: این تصاویر چشم انداز زیبا به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده اند

در تاریخ عکاسی، به فاصله کوتاهی از اختراع فناوری عکاسی، روتوش و ویرایش عکس های پرتره معمول شد. اما حالا ما شاید در آستانه دومین تحول در عکاسی ایستاده باشیم، یعنی در مرحله ای که هوش مصنوعی آمیزه ای از تصورات و امیال و عکس های از قبل موجود را با هم می تواند...

27 مرداد 1401

اینستاگرام نقشه ی جدیدی را برای یافتن آسان تر اماکن محبوب ارائه کرد

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا امروز خاطرنشان کرد که این شرکت نقشه تازه و پویایی را به اینستاگرام اضافه نموده است. این نقشه تازه به کاربران امکان می دهد تا مکان های تگ شده محبوب اطراف خود را پیدا نمایند و نتایج آن ها را بر اساس دسته بندی های خاص از جمله رستوران...

5 مرداد 1401

آنر باریک ترین گوشی تاشو دنیا را عرضه کرد

شرکت آنر با معرفی گوشی Magic V، باریک ترین گوشی هوشمند حال حاضر را به نام خود ثبت کرد.

29 بهمن 1400

هوش مصنوعی بر فاصله گذاری اجتماعی در آمازون نظارت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، آمازون یک سیستم ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی در انبارها و دفاتر کاری خود به کار گرفته که وظیفه آن نظارت بر اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا است.

24 مرداد 1399

30 درصد مواد ضدعفونی کننده مصرفی کشور در یک پارک علم و فناوری تامین می گردد، گلستان یکی از سه استان پاک از کرونا شد

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اعلام اینکه مواد ضدعفونی کننده فراوری شده در این پارک،60 درصد مصرف بیمارستان ها و 30 درصد مصرف کل کشور را تامین می نماید، گفت: روزانه حدود 50 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در این پارک فراوری می گردد.

17 خرداد 1399