غیبت کاپیتان ها برای الهامی گران تمام شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران/آذربایجان شرقی قطار بازی های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از چندین ماه وقفه، امشب ساعت 20:15 با بازی دو تیم تراکتور تبریز و نساجی مازندران در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز در حالی دوباره به راه افتاد که دو تیم با شرایط متفاوتی نسبت به هم پای به این مسابقه گذاشته بودند.

غیبت کاپیتان ها برای الهامی گران تمام شد

نساجی در آخرین ملاقات قبل از تعطیلی بازی ها توانسته بود با 3 گل، دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی را شکست دهد اما تراکتوری ها در یک بازی جنجالی که محرومیت سه جلسه ای کاپیتان شجاعی را نیز در پی داشت، با یک گل مغلوب پارس جنوبی جم شد و فرصت حضور در رده دوم جدول را از دست داد.

تراکتور در این ملاقات با این ترکیب بازی را شروع کرد:

محمدرشید مظاهری

ایمان سلیمی

محمدرضا خانزاده

میلاد فخرالدینی (55 ویلیان میمبلا)

میثم تیموری

سعید مهری(80 آزادی)

اکبر ایمانی

مهدی تیکدری

احسان حاج صفی

رضا اسدی

ساسان انصاری(80 شکاری)

و نساجی نیز با این ترکیب پای به میدان گذاشت:

علیرضا حقیقی

حامد شیری

مجتبی بیژن

حسین ماهینی

مجتبی ممشلی

سید محمد میری

محمدعرفان معصومی

علی اصغر عاشوری

حسین زامهران

علی شجاعی

محمدمهدی نظری (56 رحمان جعفری)

اخطار:

محمدعرفان معصومی(53)، سید محمد میری(33) از نساجی

ویلیان میمبلا (74) از تراکتور

اخراج:

محمدعرفان معصومی(6+90)

شاگردان الهامی در یک غافلگیری محض در همان دقایق ابتدایی بازی اولین گل را دریافت کردند و نساجی زودتر از آنچه فکرش را می کرد، از رقیب خود پیش افتاد.

علی رغم اینکه تراکتور بعد از دریافت گل اول توپ و میدان را در اختیار داشت و سرتاپا حمله بود، اما پیروز به بازکردن دروازه نساجی نشد و البته نباید از درخشش علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی ها چشم پوشی کرد که امروز یکی از روزهای پر فروغ خود را سپری می کرد.

یکی از حاشیه های جالب این بازی پخش صدای ضبط شده تماشاگران تراکتور در استادیوم یادگار امام بود که به نوعی با هدف جبران جای خالی پرشور ها در استادیوم انجام می شد.

نکته مهم دیگری که بخاطر شرایط کرونایی حاکم بر بازی ها لازم الاجرا بود، استراحت 3 دقیقه ای در دقایق 30 و 60 بازی بود که بازیکنان در کنار زمین گلویی تازه کردند و دوباره به بازی ادامه دادند.

یک کار ابتکاری جالبی هم که از طرف باشگاه تراکتور اجرا شده بود، نصب پرچم های عظیم سرخ رنگ تراکتور در مناطق مختلف استادیوم یادگار امام بود که حال و هوای خاصی به استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام بخشیده بود.

شاگردان الهامی از شروع نیمه دوم بازهم صاحب توپ و میدان بودند و برای رسیدن به گل تساوی بسیار کوشش کردند اما دفاع چند لایه ای نساجی مازندران و درخشش دروازه بان این تیم تمامی حملات تراکتور را خنثی کرد.

الهامی در دقیقه 55 دست به اولین تعویض خود زد و میمبلا را وارد بازی کرد البته عدم حضور این بازیکن در ترکیب اصلی نیز تعجب آور بود اما میبلا و به دنبال آن شکاری و آزادی (دیگر تعویضی های تراکتوری ها) نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند و جای خالی بازیکنان خارجی و مهمتر از همه دژاگه و شجاعی کاملل محسوس بود و خاتمه این بازی با همان تک گل دقایق ابتدایی حسین زامهران به سود شاگردان فکری تمام شد تا این مربی بتواند بعد از ماشین سازی پیروز به شکست دیگر تیم تبریزی نیز گردد.

در ادامه به لحظات حساس این بازی اشاره می کنیم:

09:25 - ارسال زیبای تیموری از سمت چپ زمین و ضربه سر اسدی با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی عبور کرد.

10:40- تراکتور حمله جدی را از سمت چپ زمین و با حرکت حاج صفی انجام داد که سانتر زمینی او را فخرالدینی در موقعیتی عالی نتوانست استفاده کند و شوت کم دقت او به مدافع نساجی برخورد کرد و دفع شد. البته در این صحنه تراکتوری ها اعتقاد به خطای هند پنالتی مدافع نساجی داشتند.

15:05-شوت پُرقدرت مهری با ضربه سر بیژن دفع شد.

16:00- پاس بلند ممشلی از میانه زمین را نظری با ضربه سر به زامهران پاس داد که این بازیکن نتوانست از فرصت زدن گل دوم خود و نساجی استفاده کند و ضربه او از روی دروازه تراکتور به بیرون رفت.

17:24- شوت راه دور ایمانی در چارچوب نساجی نبود و راهی اوت شد.

23:50 - شوت دیدنی حاج صفی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی عبور کرد.

26:25 - ارسال سعید مهری از جناح راست زمین به مقابل دروازه نساجی به اوت رفت و تیموری یک قدم برای زدن ضربه سر کم آورد.

27:40- اولین ضربه داخل چارچوب نساجی را ساسان انصاری با ضربه سر نه چندان پُرقدرت زد که توپ در اختیار حقیقی نهاده شد.

33:40 - شوت محکم سعید مهری از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه نساجی عبور کرد.

34:20- غفلت مدافعان تراکتور موجب شد تا نظری در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما شوت او را مظاهری به زیبایی دفع کرد و به کرنر فرستاد تا دروازه تیمش بسته بماند.

38:25 - حاج صفی یکبار دیگر با ضربه ایستگاهی خطرناک قصد گلزنی داشت که شوت زیبای او با اختلاف اندک از کنار تیرک عمودی دروازه نساجی به بیرون رفت.

39:05 - شوت پشت محوطه عاشوری در اختیار مظاهری نهاده شد

45:1 شوت زمینی مهری از پشت محوطه جریمه قدرت کافی را نداشت تا حقیقی به راحتی توپ را جمع کند.

45:2 پاس بلند ایمانی از میانه زمین را اسدی با ضربه سر به انصاری رساند تا موقعیت خوبی برای تراکتور شکل بگیرد، اما ضربه آکروباتیک نه چندان خوب او به اوت رفت.

45:3 حمله تراکتور باز هم راه به جایی نبرد و شوت زمینی اسدی توسط حقیقی جمع شد.

45:40 شوت حاج صفی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه نساجی به اوت رفت.

48:10 سانتر حاج صفی از روی ضربه آزاد سمت چپ میانه زمین موقعیت خطرناکی به وجود آورد که با دفع ناقص مدافعان نساجی توپ به کرنر رفت.

49:40 شوت محکم و راه دور ایمانی به شکل خطرناکی از بالای دروازه نساجی رد شد.

63:25 فرار ساسان انصاری از بین مدافعان پُرتعداد نساجی فرصت فوق العاده ای برای تراکتور به وجود آورد، اما این مهاجم در زدن ضربه آخر خیلی پیروز نبود تا ضربه زمینی او را حقیقی با واکنش زیبایی دفع کند.

66:55 شوت تماشایی رضا اسدی از فاصله 30 متری را حقیقی با واکنش عالی راهی کرنر کرد.

67:25 ضربه سر رضا اسدی روی ارسال حاج صفی به بیرون رفت.

68:25 رحمان جعفری با فرار تند و تیز از سد مدافعان تراکتور رد شد که شوت پای چپ او به تیرک عمودی دروازه تبرزی ها برخورد کرد و در ادامه به علی اصغر عاشوری رسید ولی یک پا دوپای و ضربه نهایی او به بیرون رفت که البته در این صحنه هافبک نساجی اعتقاد به خطای ایمانی روی او داشت.

68:50 زامهران فرصت عالی گلزنی را هدر داد و شوت زمینی او در موقعیت تک به تک را رشید مظاهری به زیبایی جمع کرد تا دروازه تیمش باز نگردد.

81:20 شوت بی دقت راه دور از اکبر ایمانی بی حاصل بود و به اوت رفت.

90:03 شوت زمینی خانزاده در میانه راه به مدافع نساجی برخورد کرد و به کرنر رفت.

لازم به ذکر است تراکتور در هفته بیست و سوم روز شنبه 14 تیر ماه میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غیبت کاپیتان ها برای الهامی گران تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت کاپیتان ها برای الهامی گران تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید