قرارداد 8 میلیاردی گلر سوم استقلال بدون بازی رسمی!

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سینا سعیدی فر بدون حتی یک بازی رسمی در ابتدای فصل گذشته با استقلال قراردادی بین 8 تا 9 میلیارد تومان امضا نموده است.

قرارداد 8 میلیاردی گلر سوم استقلال بدون بازی رسمی!

به گزارش طرفداری، اینکه در ابتدای فصل چه قراردادهای عجیبی با بازیکنان استقلال بسته شده است برکسی پوشیده نیست و هر روز یک خبر در خصوص یکی از بازیکنان این تیم به گوش می رسد.

بعد از انتشار قرارداد 12 میلیاردی علیرضا رضایی با استقلال، حالا یکی از مدیران میانی باشگاه ادعا می نماید که سینا سعیدی فر در ابتدای فصل گذشته قرارداد 9 میلیاردی با این باشگاه امضا نموده است، آن هم در شرایطی که این گلر به عنوان دروازه بان سوم در این باشگاه فعالیت می کرد.

این قرارداد وقتی باور نکردنی تر می گردد که بدانید سعیدی فر تا قبل از لیگ بیست و دوم حتی یک دقیقه بازی رسمی نداشته و تنها دستاوردش یک بار دعوت شدن به تیم امید ایران است که تازه مهدوی کیا حاضر نشد او را به اردو ببرد.

سعیدی فر فصل قبل یک نیمه بازی برابر نفت مسجد سلیمان و یک بازی کامل برابر تراکتور در بازی تشریفاتی هفته پایانی در ترکیب استقلال به میدان رفت اما صاحب یکی از عجیب ترین و گران ترین (نسبت به دقایق بازی) قراردادهای تاریخ فوتبال ایران است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، تقریبا تعیین است این 8 یا 9 میلیارد تومان به این دروازه بان جوان نرسیده است و فقط مدیران سابق استقلال می توانند بگویند چه بلایی سر این پول آمده و به چه کسانی از آن سهم برده اند.

منبع: فرارو

به "قرارداد 8 میلیاردی گلر سوم استقلال بدون بازی رسمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد 8 میلیاردی گلر سوم استقلال بدون بازی رسمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید